Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСнопов, К. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-20T22:13:09Z
dc.date.available2016-05-20T22:13:09Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationСнопов К. В Програмно-апаратні засоби для відтворення спекулярної складової кольору при формуванні 3-вимірних зображень [Електронний ресурс] : [презентація] / К. В. Снопов ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії ; Кафедра обчислювальної техніки. - Електронні текстові дані (1 файл: 0,78 Мбайт). - Вінниця, 2015. - Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10245
dc.descriptionКерівник : к.т.н.,доц. Хошаба О. М.uk
dc.description.abstractУ дипломній роботі розглянуто спекулярні складові графічних конвеєрів Cry Engine 3 та UnrealEngine4, та графічного пакета 3Ds Max 2015, моделі освітлення, методи прискореного обчислення BRDF (двонаправлена відбита дистрибутивна функція). Проаналізовано моделі відбивної здатності поверхні на основі дистрибутивних функцій, методи для відтворення дзеркальної складової кольору, зокрема функції відбивної здатності квадратичної та косинус квадратичної функції і системи формування дзеркальної складової кольору. Проведена практична реалізація засобів для відтворення спекулярної складової кольору, та розроблено демонстраційне зображення за допомогою графічного конвеєра Cryengine3.uk
dc.description.abstractВ дипломной работе рассмотрены спекулярные составляющие графических конвейеров Cry Engine 3 и UnrealEngine4 и графического пакета 3Ds Max 2015, модели освещения, методы ускоренного вычисления BRDF (двунаправленная отражена дистрибутивная функция). Проанализированы модели отражательной способности поверхности на основе дистрибутивных функций, методы для воспроизведения зеркальной составляющей цвета, в том числе функции отражательной способности квадратичной и косинус квадратичной функции и системы формирования зеркальной составляющей цвета. Проведена практическая реализация средств для воспроизведения спекулярнои составляющей цвета, и разработаны демонстрационное изображение с помощью графического конвейера Cryengine3.ru
dc.description.abstractIn the thesis work the specular component graphics pipelines Cry Engine 3 and UnrealEngine4, and graphic package 3Ds Max 2015, lighting models, methods accelerate calculations BRDF (bidirectional reflected distributive function). Analyzed models reflectivity surface based on distribution functions, methods for reproduction mirror component of color, reflectivity functions including quadratic and quadratic cosine function and system forming a mirror component of color. Conducted practical implementation tools for play specular color component and designed demonstration images using graphics pipeline Cryengine3en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subject7.05010201
dc.subjectкомп'ютерні системи та мережіuk
dc.titleПрограмно-апаратні засоби для відтворення спекулярної складової кольору при формуванні 3-вимірних зображеньuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail
Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію