Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСкороденок, Н. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T20:47:29Z
dc.date.available2016-05-26T20:47:29Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationСкороденок Н. В. Поняття іміджу та його роль у діловому спілкуванні [Електронний ресурс] / Н. В. Скороденок // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2016/paper/view/209.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2016/paper/view/209
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10540
dc.description.abstractАналізуються структура та особливості поняття іміджу, його роль у діловому спілкуванні; визначено пріоритетні якості, наявність яких робить можливим розв’язання проблеми іміджу.uk
dc.description.abstractAnalyzes the structure and features of the concept of image and its role in business communication; the priority of quality facilities that makes it possible to solve the problem of image are defined.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectділове спілкуванняuk
dc.subjectособисті якостіuk
dc.subjectпрофесійні якостіuk
dc.subjectетикетuk
dc.subjectmageen
dc.subjectbusiness communicationen
dc.subjectpersonal qualitiesen
dc.subjectprofessional skillsen
dc.subjectetiquetteen
dc.titleПоняття іміджу та його роль у діловому спілкуванніuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.086


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію