Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСавчук, Т. О.uk
dc.contributor.authorБистрик, М. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:22:41Z
dc.date.available2016-05-26T21:22:41Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationСавчук Т. О. Прогнозування відвідувань супермаркетів з використанням нечіткої логіки [Електронний ресурс] / Т. О. Савчук, М. В. Бистрик // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2016/paper/view/1141.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2016/paper/view/1141
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10878
dc.description.abstractЗапропоновано використати нечіткий підхід з метою прогнозування відвідування супермаркетів. Знайдені  закономірності допоможуть менеджерам приймати ефективні рішення при формуванні подальшої маркетингової  політики організації.uk
dc.description.abstractProposed to use a fuzzy approach to predict the visits to the supermarkets. Found dependences, will help managers to accept effective decisions during formation the future company’s marketing policy.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectпрогнозуванняuk
dc.subjectнечітка логікаuk
dc.subjectсупермаркетuk
dc.subjectвідвідувачuk
dc.subjectімовірністьuk
dc.subjectpredictionen
dc.subjectfuzzy logicen
dc.subjectsupermarketen
dc.subjectvisitoren
dc.subjectprobabilityen
dc.titleПрогнозування відвідувань супермаркетів з використанням нечіткої логікиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc681.12


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію