• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • XLV НТКП ВНТУ (2016)
  • XLV НТК факультету менеджменту (2016)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • XLV НТКП ВНТУ (2016)
  • XLV НТК факультету менеджменту (2016)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Покращення маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах засобами сучасних інформаційних технологій

Автор
Калінчук, В. С.
Дата
2016-03
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • XLV НТК факультету менеджменту (2016) [147]
Анотації
Стаття присвячена питанням покращення маркетингової діяльності підприємств засобами сучасних інформаційних технологій. Теоретичною і методологічною основою дослідження є фундаментальні положення сучасної економічної науки, праці вітчизняних та зарубіжних вчених. На основі узагальнення наукових праць проведено аналіз стану впровадження маркетингу в діяльність вітчизняних підприємств. Окреслено основні шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності вітчизняних підприємств.
 
Article is devoted to improving the marketing activities of enterprises by means of modern information technology. The theoretical and methodological basis of the research lies in the fundamentals of modern economics, laid down in the papers of Ukrainian and foreign scientists. Summarizing the scientific papers it has been analysed the process of marketing implementation into the activities of domestic enterprises. It has been described the basic ways to improve the efficiency of domestic enterprises marketing activities.
 
URI:
http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/1158
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11208
Відкрити
779.pdf (497.9Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ