Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКалінчук, В. С.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:54:03Z
dc.date.available2016-05-26T21:54:03Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationКалінчук В. С. Покращення маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах засобами сучасних інформаційних технологій [Електронний ресурс] / В. С. Калінчук // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/1158.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/1158
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11208
dc.description.abstractСтаття присвячена питанням покращення маркетингової діяльності підприємств засобами сучасних інформаційних технологій. Теоретичною і методологічною основою дослідження є фундаментальні положення сучасної економічної науки, праці вітчизняних та зарубіжних вчених. На основі узагальнення наукових праць проведено аналіз стану впровадження маркетингу в діяльність вітчизняних підприємств. Окреслено основні шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності вітчизняних підприємств.uk
dc.description.abstractArticle is devoted to improving the marketing activities of enterprises by means of modern information technology. The theoretical and methodological basis of the research lies in the fundamentals of modern economics, laid down in the papers of Ukrainian and foreign scientists. Summarizing the scientific papers it has been analysed the process of marketing implementation into the activities of domestic enterprises. It has been described the basic ways to improve the efficiency of domestic enterprises marketing activities.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectуправління маркетингомuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectінтернетuk
dc.subjectелектроні ЗМІuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing managementen
dc.subjectmarketing activitiesen
dc.subjectthe Interneten
dc.subjectelectronic mediaen
dc.subjectяк організація збуту тайого стимулюванняuk
dc.subjectрекламні кампанії й дослідження маркетин­гуuk
dc.subjectуправління товарами іціноутворенняuk
dc.subjectтобто фактично всі ті засобиuk
dc.subjectщо вливають на ефективність діяльності підприємстваuk
dc.titleПокращення маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах засобами сучасних інформаційних технологійuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.1


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію