Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorМіронова, Ю. В.uk
dc.contributor.authorКагляк, О. О.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:55:26Z
dc.date.available2016-05-26T21:55:26Z
dc.date.issued2016-03uk_UA
dc.identifier.citationКагляк О. О. Науково-теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємстві [Електронний ресурс] / О. О. Кагляк ; наук. кер. Ю. В. Міронова // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/124.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/124
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11229
dc.description.abstractПроведено наукові дослідження щодо ефективності маркетингових комунікацій на вітчизняних підприємствах. Виділено основні інструменти маркетингової комунікаційної діяльності, а також проведено ґрунтовні дослідження щодо їх пріоритетності методом експертних оцінок. Обгрунтовано науковий інструментарій у системі комунікаційного маркетингу на підприємствах.SCIENTIFIC RESEARCH THEORETICAL BASICS MARKETING COMMUNICATION PROCESSES ARE ON ENTERPRISE Researches on the effectiveness of the marketing communications were pursued in the domestic companies. There were found the main tools of marketing communication activity and they also did the ground inverstigations about their priority by the method of expert grades. Researches tools were grounded in the marketing communications system in companies.uk
dc.description.abstractdomestic companies. There were found the main tools of marketing communication activity and they also did the ground inverstigations about their priority by the method of expert grades. Researches tools were grounded in the marketing communications system in companies.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectкомунікаційний маркетингuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectінструментиuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectперсональний продажuk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.subjectкорпоративний сайтuk
dc.subjectEventMarketingen
dc.subjectPRen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication toolsen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectcorporate siteen
dc.subjectEvent Marketingen
dc.titleНауково-теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємствіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8
dc.relation.referencesМіронова Ю. В. Особливості управління маркетинговою інформацією виробничого підприємства / Ю. В. Міронова, А. В. Кухар, О. Д. Ситнік // Економічний простір. – 2015 – 95, С. 220– 230.uk
dc.relation.referencesТимохіна Я. О. Інтегровані маркетингові комунікації: періодизація розвитку та визначення понять / Я. О. Тимохіна // Сталий розвиток економіки. – 2013. – № 4. – С. 324–328.uk
dc.relation.referencesАзарова А. О. Модель удосконалення збутової політики на підприємстві / А. О. Азарова, Л. В. Байдалюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №4, Т.1. – С. 38–42uk
dc.relation.referencesІвашова Н. В. Сучасний підхід до формування системи комунікацій промислового підприємства / Н. В. Івашова, Т. П. Гончаренко // Вісник Української академії банківської справи. – 2011. – № 1. – С. 120–126.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію