Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШтовба, О. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T22:01:03Z
dc.date.available2016-05-26T22:01:03Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationШтовба О. В. Маркетинг наукових журналів [Електронний ресурс] / О. В. Штовба // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/601.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/601
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11318
dc.description.abstractЗапропоновано розглянути задачу забезпечення конкурентних переваг наукових журналів з маркетингової точки зору. Сформовано перелік із 6 груп індикаторів, за якими можна формалізувати мету функціонування журналу з подальшим її досягненням маркетинговими заходами в умовах обмежених ресурсів.uk
dc.description.abstractA problem of ensuring the competitive advantages of scientific journals is proposed to formalize from the marketing point of view. A set of 6 groups of indices for describing the scientific journal operation goal is proposed. This formalized goal may be achieved by marketing activities taking into account limited resources.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectнауковий журналuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectрейтингuk
dc.subjectімпакт-факторuk
dc.subjectрецензуванняuk
dc.subjectscientific journalen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectratingen
dc.subjectimpact factoren
dc.subjectreviewen
dc.titleМаркетинг наукових журналівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc001.92


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію