Реалізація головних принципів концепції Game Based Learning при створенні навчально-текстового додатку "MATANALIZ"
dc.contributor.author | Бевз, С. В. | uk |
dc.contributor.author | Бурбело, С. М. | uk |
dc.contributor.author | Войтко, В. В. | uk |
dc.contributor.author | Слободяник, Д. С. | uk |
dc.contributor.author | Терещенко, М. Ю. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-06-13T08:13:20Z | |
dc.date.available | 2016-06-13T08:13:20Z | |
dc.date.issued | 2015-04 | |
dc.identifier.citation | Реалізація головних принципів концепції Game Based Learning при створенні навчально-текстового додатку "MATANALIZ" [Електронний ресурс] / С. В. Бевз, С. М. Бурбело, В. В. Войтко [та ін.] // Матеріали міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції "Молодь в технічних науках:дослідження, проблеми, перспективи (МТН-2015), Вінниця, 16-17 квітня 2015 р. - Електронні текстові дані. - 2016. - Режим доступу : http://conf.inmad.vntu.edu.ua/fm/index.php?page=materials&line=8&mat=154. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11889 | |
dc.description.abstract | Метою роботи постає активізація навчального процесу та підвищення його ефективності шляхом реалізації та впровадження принципів концепції GBL в систему освіти. Під об’єктом дослідження розуміємо сучасні технології активізації навчального процесу. Предметом дослідження є принципи концепції GBL та засоби розробки навчально- тестових ігор з впровадженням GBL у навчальний процес. Головними задачами вбачаємо аналіз принципів концепції GBL у системі освіти та їх реалізацію в навчально-тестових іграх. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.title | Реалізація головних принципів концепції Game Based Learning при створенні навчально-текстового додатку "MATANALIZ" | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 681.3.07 |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Наукові роботи каф. ПЗ [1341]
статті, матеріали конференцій -
Проблеми та технології підготовки наукових кадрів в умовах інноваційного розвитку суспільства [5]