Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШтовба, О. В.uk
dc.contributor.authorШтовба, С. Д.uk
dc.date.accessioned2016-06-18T20:01:19Z
dc.date.available2016-06-18T20:01:19Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationШтовба О. В. Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів [Текст] / О. В. Штовба, С. Д. Штовба // Вісник Хмельницького національного університету. Серія "Економічні науки". – 2012. – № 3, т. 1. – С. 197–201.uk
dc.identifier.issn2226-9150
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12185
dc.description.abstractДосліджено задачу оптимізації розміщення зовнішньої реклами за критеріями витрат та кількістю контактів з цільовою аудиторією. Оптимізацію розміщення реклами зведено до нелінійної задачі про рюкзак. Тестові приклади показали, що прийняті розв’язки цієї задачі оптимізації можна отримати за простим жадібним алгоритмом, який запропоновано в статті.uk
dc.description.abstractThe optimization the placing of outdoor advertises with criteria of cost and of target audience contacts is considered. Advertise placing optimization is reduced to a nonlinear knapsack problem. Test examples show that simple greedy algorithm, which is proposed in the article, provides satisfactory solutions of the optimization tasks.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні наукиuk
dc.subjectзовнішня рекламаuk
dc.subjectрозміщення рекламиuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectзадача про рюкзакuk
dc.titleЖадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактівuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію