Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСахно, В. П.uk
dc.contributor.authorПоляков, В. М.uk
dc.contributor.authorТімков, О. М.uk
dc.contributor.authorШарай, С. М.uk
dc.contributor.authorКовальчук, Г. О.uk
dc.date.accessioned2016-06-23T07:47:07Z
dc.date.available2016-06-23T07:47:07Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationСахно В. П. Гібридні багатоланкові автопоїзди [Текст] / В. П. Сахно, В. М. Поляков, О. М. Тіхно, С. М. Шарай, Г. О. Ковальчук // Матеріали ІIІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Проблеми та перспективи розвитку автомобільного транспорту", 14-16 квітня 2015 р. - 2015. - С. 5-9.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12401
dc.description.abstractДеяки країни Европи змінили вимоги до довжини і повної маси автопоїздів збільшивши їх до 25,25 м і 60 т. Розвитком у використанні багатоланкових автопоїздів є компонувальна схема типу "B-triple". Для таких автопоїздів доцільним є застосування гібридної силової установки, що включатиме двигун внутрішнього згоряння автомобіля- тягача і електродвигуни, розташовані у колесах осей напівпричепів.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleГібридні багатоланкові автопоїздиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc629.113


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію