Гібридні багатоланкові автопоїзди
dc.contributor.author | Сахно, В. П. | uk |
dc.contributor.author | Поляков, В. М. | uk |
dc.contributor.author | Тімков, О. М. | uk |
dc.contributor.author | Шарай, С. М. | uk |
dc.contributor.author | Ковальчук, Г. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-06-23T07:47:07Z | |
dc.date.available | 2016-06-23T07:47:07Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Сахно В. П. Гібридні багатоланкові автопоїзди [Текст] / В. П. Сахно, В. М. Поляков, О. М. Тіхно, С. М. Шарай, Г. О. Ковальчук // Матеріали ІIІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Проблеми та перспективи розвитку автомобільного транспорту", 14-16 квітня 2015 р. - 2015. - С. 5-9. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12401 | |
dc.description.abstract | Деяки країни Европи змінили вимоги до довжини і повної маси автопоїздів збільшивши їх до 25,25 м і 60 т. Розвитком у використанні багатоланкових автопоїздів є компонувальна схема типу "B-triple". Для таких автопоїздів доцільним є застосування гібридної силової установки, що включатиме двигун внутрішнього згоряння автомобіля- тягача і електродвигуни, розташовані у колесах осей напівпричепів. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.title | Гібридні багатоланкові автопоїзди | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 629.113 |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Проблеми та перспективи розвитку автомобільного транспорту (2015) [42]
Матеріали IІІ-ої міжнародної науково-практичної інтернет- конференції «Проблеми та перспективи розвитку автомобільного транспорту», 14-16 квітня 2015 року