Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКлочко, Н. Л.uk
dc.contributor.authorЛапшина, І. М.uk
dc.date.accessioned2016-07-22T11:15:57Z
dc.date.available2016-07-22T11:15:57Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationКлочко Н. Л. Підготовка дитини до школи: дефінітивний аналіз проблеми [Текст] / Н. Л. Клочко, І. М. Лапшина // Гуманітарний вісник ДВНЗ „Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди” : науково-теоретичний збірник. – Переяслав-Хмельницький, 2008. – Вип. 14. - С. 137-140.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12853
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблема дошкільної корекційної роботи з дітьми .Реформування системи освіти в Україні на засадах наступності пояснює актуальність наукових пошуків щодо вирішення діалектичних протиріч, що виникають на стиках освітніх ступенів, зокрема дошкільного виховання і початкової освіти, початкової і середньої освіти, середньої загальноосвітньої та професійної підготовки тощоuk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПереяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковородиuk
dc.subjectготовність до навчанняuk
dc.subjectрівень навченостіuk
dc.subjectвводні навичкиuk
dc.subjectнавчально-важливі якостіuk
dc.subjectстартова готовністьuk
dc.titleПідготовка дитини до школи: дефінітивний аналіз проблемиuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc373.29


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію