Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКлочко, Н. Л.uk
dc.date.accessioned2016-07-22T12:18:54Z
dc.date.available2016-07-22T12:18:54Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationКлочко Н. Л. Освітньо-виховний потенціал дитячої гри в контексті проблеми початку шкільного навчання [Текст] / Н. Л. Клочко // Її величність гра: теорія і методика організації дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : збірник статей. – Вінниця : ВДПУ ім. М. Коцюбинського, 2009.- С. 62-67.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12860
dc.description.abstractУ сучасній педагогіці гра розглядається як провідний вид діяльності дитини, в якій поєднуються риси, характерні для будь-якої соціальної діяльності (цілеспрямованість, усвідомленість, активна участь) та специфічні, притаманні лише грі (свобода і самостійність, самоорганізація дітей, наявність творчої основи, почуття радості й задоволення). У контексті гри перехід з одного ступеня розвитку на інший відбувається ефективніше. З початком шкільного навчання гра (провідна діяльність дитини) поступово змінюється навчанням (новим видом діяльності), тобто вона є своєрідним адаптаційним механізмом. Саме наявність ігрової діяльності в навчально-виховному процесі є важливою умовою адекватної підготовки дітей до нового виду діяльності.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинськогоuk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectпотенціал дитячої гриuk
dc.subjectнавчальна діяльністьuk
dc.subjectграuk
dc.titleОсвітньо-виховний потенціал дитячої гри в контексті проблеми початку шкільного навчанняuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію