Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКлочко, Н. Л.uk
dc.date.accessioned2016-07-22T12:28:04Z
dc.date.available2016-07-22T12:28:04Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationКлочко Н. Л. Збереження традицій у підготовці дітей до школи [Текст] / Н. Л. Клочко // Наукові записки : збірник матеріалів науково-практичної конференції викладачів і студентів інституту педагогіки і психології. Серія „Початкове навчання”. – Вінниця : ВДПУ ім. М.Коцюбинського, 2009.- Вип. 7, ч. 2. - С. 19-23.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12861
dc.description.abstractУ статті узагальнено традиційні та сучасні аспекти підготовки дітей до школи, які обумовлюють вагомий внесок у загальний розвиток особистості дитини, поглиблюють знання й удосконалюють раніше набуті навички. Такий взаємозбагачуючий зв’язок є запорукою формування шкільної зрілості, всебічного та гармонійного розвитку дитини – майбутнього школяра. Таким чином, усі дошкільні види діяльності покликані стати своєрідним підґрунтям, що живить і надихає навчальну діяльність. Успіх у навчанні в початковій школі – це накопичений результат, який отримала дитина в ході загального розвитку протягом 7-10-го років життя та у видах діяльності попередніх років, те позитивне, чим збагатила власний життєвий досвід для себе.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofseriesПочаткове навчання
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectпідгодовка дитини до навчанняuk
dc.subjectготовність до навчанняuk
dc.subjectготовність за ступенем зрілості органів і системuk
dc.subjectадаптація дитини до шкільного життяuk
dc.titleЗбереження традицій у підготовці дітей до школиuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію