dc.contributor.author | Клочко, Н. Л. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-07-22T12:28:04Z | |
dc.date.available | 2016-07-22T12:28:04Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Клочко Н. Л. Збереження традицій у підготовці дітей до школи [Текст] / Н. Л. Клочко // Наукові записки : збірник матеріалів науково-практичної конференції викладачів і студентів інституту педагогіки і психології. Серія „Початкове навчання”. – Вінниця : ВДПУ ім. М.Коцюбинського, 2009.- Вип. 7, ч. 2. - С. 19-23. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12861 | |
dc.description.abstract | У статті узагальнено традиційні та сучасні аспекти підготовки дітей до школи, які обумовлюють вагомий внесок у загальний розвиток особистості дитини, поглиблюють знання й удосконалюють раніше набуті навички. Такий взаємозбагачуючий зв’язок є запорукою формування шкільної зрілості, всебічного та гармонійного розвитку дитини – майбутнього школяра. Таким чином, усі дошкільні види діяльності покликані стати своєрідним підґрунтям, що живить і надихає навчальну діяльність. Успіх у навчанні в початковій школі – це накопичений результат, який отримала дитина в ході загального розвитку протягом 7-10-го років життя та у видах діяльності попередніх років, те позитивне, чим збагатила власний життєвий досвід для себе. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського | uk |
dc.relation.ispartofseries | Початкове навчання | |
dc.subject | початкова освіта | uk |
dc.subject | підгодовка дитини до навчання | uk |
dc.subject | готовність до навчання | uk |
dc.subject | готовність за ступенем зрілості органів і систем | uk |
dc.subject | адаптація дитини до шкільного життя | uk |
dc.title | Збереження традицій у підготовці дітей до школи | uk |
dc.type | Article | |