Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.contributor.authorКовальчук, М. Б.uk
dc.date.accessioned2017-02-28T11:52:53Zen
dc.date.available2017-02-28T11:52:53Zen
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationХом’юк І. В. Професійна мотивація як засіб забезпечення професійної мобільності [Текст] / І. В. Хом’юк, М. Б. Ковальчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, 2011. - Вип. № 4-5(14-15). – С. 305–313.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14523
dc.description.abstractВ статті висвітлено особливості професійної мотивації, яка на думку автора суттєво впливає на процес формування професійної мобільності; проаналізовано особливості динаміки мотивації в залежності від курсу навчання. З’ясовано різні педагогічні підходи до визначення рівнів професійної спрямованості студентів. На прикладі ВНТУ визначено рівень професійної мотивації студентів до навчання за обраною спеціальністю.uk
dc.description.abstractВ статье освещено особенности профессиональной мотивации, которая, по мнению автора, существенно влияет на процесс формирования профессиональной мобильности; проанализированы особенности динамики мотивации в зависимости от курса обучения. Выяснены различные педагогические подходы к определению уровней профессиональной направленности студентов. На примере ВНТУ определен уровень профессиональной мотивации студентов к обучению относительно выбранной специальности.ru
dc.description.abstractThe features of professional motivation, which, in opinion of author, substantially influences on the process of forming of professional mobility, are lighted up in the article; the features of dynamics of motivation depending on a year are analysed. Different pedagogical approaches to determination of levels of professional orientation of students are found out. On the VNTU example the level of professional motivation of students to teaching of the relatively chosen speciality is certain.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherСумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренкаuk
dc.relation.ispartofПедагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 4-5(14-15) : 305–313.uk
dc.subjectпрофесійна мотиваціяuk
dc.subjectмобільністьuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk
dc.subjectздібностіuk
dc.subjectпрофесійні інтересиuk
dc.subjectмотивuk
dc.subjectпізнавальні інтересиuk
dc.subjectпрофессиональная мотивацияru
dc.subjectмобильностьru
dc.subjectмотивацияru
dc.subjectпрофессиональное самоопределениеru
dc.subjectспособностиru
dc.subjectпрофессиональные интересыru
dc.subjectмотивru
dc.subjectпознавательные интересыru
dc.subjectprofessional motivationen
dc.subjectmobilityen
dc.subjectmotivationen
dc.subjectprofessional self-determinationen
dc.subjectcapabilitiesen
dc.subjectmotifen
dc.subjectprofessional interests are cognitive interestsen
dc.titleПрофесійна мотивація як засіб забезпечення професійної мобільностіuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc371


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію