dc.contributor.author | Хом'юк, І. В. | uk |
dc.contributor.author | Ковальчук, М. Б. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-02-28T11:52:53Z | en |
dc.date.available | 2017-02-28T11:52:53Z | en |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Хом’юк І. В. Професійна мотивація як засіб забезпечення професійної мобільності [Текст] / І. В. Хом’юк, М. Б. Ковальчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, 2011. - Вип. № 4-5(14-15). – С. 305–313. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14523 | |
dc.description.abstract | В статті висвітлено особливості професійної мотивації, яка на думку автора суттєво впливає на процес формування професійної мобільності; проаналізовано особливості динаміки мотивації в залежності від курсу навчання. З’ясовано різні педагогічні підходи до визначення рівнів професійної спрямованості студентів. На прикладі ВНТУ визначено рівень професійної мотивації студентів до навчання за обраною спеціальністю. | uk |
dc.description.abstract | В статье освещено особенности профессиональной мотивации, которая, по мнению автора, существенно влияет на процесс формирования профессиональной мобильности; проанализированы особенности динамики мотивации в зависимости от курса обучения. Выяснены различные педагогические подходы к определению уровней профессиональной направленности студентов. На примере ВНТУ определен уровень профессиональной мотивации студентов к обучению относительно выбранной специальности. | ru |
dc.description.abstract | The features of professional motivation, which, in opinion of author, substantially influences on the process of forming of professional mobility, are lighted up in the article; the features of dynamics of motivation depending on a year are analysed. Different pedagogical approaches to determination of levels of professional orientation of students are found out. On the VNTU example the level of professional motivation of students to teaching of the relatively chosen speciality is certain. | en |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка | uk |
dc.relation.ispartof | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 4-5(14-15) : 305–313. | uk |
dc.subject | професійна мотивація | uk |
dc.subject | мобільність | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | професійна спрямованість | uk |
dc.subject | здібності | uk |
dc.subject | професійні інтереси | uk |
dc.subject | мотив | uk |
dc.subject | пізнавальні інтереси | uk |
dc.subject | профессиональная мотивация | ru |
dc.subject | мобильность | ru |
dc.subject | мотивация | ru |
dc.subject | профессиональное самоопределение | ru |
dc.subject | способности | ru |
dc.subject | профессиональные интересы | ru |
dc.subject | мотив | ru |
dc.subject | познавательные интересы | ru |
dc.subject | professional motivation | en |
dc.subject | mobility | en |
dc.subject | motivation | en |
dc.subject | professional self-determination | en |
dc.subject | capabilities | en |
dc.subject | motif | en |
dc.subject | professional interests are cognitive interests | en |
dc.title | Професійна мотивація як засіб забезпечення професійної мобільності | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 371 | |