dc.contributor.author | Хом'юк, І. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-02-28T12:27:50Z | en |
dc.date.available | 2017-02-28T12:27:50Z | en |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Хом’юк І. В. Cистема роботи викладача в контексті формування базового рівня професійної мобільності майбутніх інженерів [Текст] / І. В. Хом’юк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми : Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2012. – Вип. № 6(24).– С. 337–345. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14526 | |
dc.description.abstract | В статті висвітлено проблему активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів під час лекцій, яка на думку автора суттєво впливає на процес формування базового рівня професійної мобільності. Поруч із традиційними типами навчальних лекцій, які проводяться у ВНЗ під час вивчення фундаментальних дисциплін автор пропонує проводити лекції-конференції та лекції – консультації. | uk |
dc.description.abstract | В статье освещено проблему активизации учебно-познавательной деятельности студентов во время лекций, которая по мнению автора существенно влияет на процесс формированиябазового уровня профессиональной мобильности. Вместе с традиционными типами учебных лекций, которые проводятся в вузах во время изучения фундаментальных дисциплин автор предлагает проводить лекции-конференции и лекции-консультации. | ru |
dc.description.abstract | In the article the problem of enhancing learning and cognitive activities of students during lectures, which in my opinion affects the process of formation basic lever of professional mobility. Along with traditional types of tutorials, which are held at universities while studying fundamental disciplines by offering to hold lectures, conferences and lectures and consultations. | en |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка | uk |
dc.relation.ispartof | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 6(24) : 337–345. | uk |
dc.subject | професійна мобільність | uk |
dc.subject | активізація навчально-пізнавальної діяльності | uk |
dc.subject | лекція-конференція | uk |
dc.subject | лекція-консультації | uk |
dc.subject | профессиональная мобильность | ru |
dc.subject | активизация учебно-познавательной деятельности | ru |
dc.subject | лекция-конференция | ru |
dc.subject | лекция-консультация | ru |
dc.subject | professional mobility | en |
dc.subject | activation of learning and cognitive activity | en |
dc.subject | lectures- conferences | en |
dc.subject | lectures- consultations | en |
dc.title | Cистема роботи викладача в контексті формування базового рівня професійної мобільності майбутніх інженерів | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 371 | |