Економічне оцінювання інституційних факторів в системі брендингу
Author
Мороз, О. В.
Карачина, Н. П.
Семцов, В. М.
Moroz, O. V.
Karachyna, N. P.
Semtsov, V. M.
Date
2017-09Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [353]
Abstract
У статті здійснено аналізування інституційних факторів при поясненні відмінностей щодо соціально-економічних показників окремих сільських громад. Отримані дані представляються перспективними при корегуванні подальших аграрних реформ, де повинні бути задіяні: аналіз інституційних особливостей окремих суб’єктів господарювання, визначення потенційних факторів їхньої конкурентоспроможності, імплементація цих факторів до процесу модернізації економічних відносин. The article made the analysis of the institutional factors in explaining the differences regarding the socio-economic indices of individual rural communities. The data appear to be promising in correcting further agrarian reforms, where should be used: an analysis of the institutional features of the individual subjects, identifying potential factors of their competitiveness, implementation of these.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18572