Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМороз, О. В.uk
dc.contributor.authorКарачина, Н. П.uk
dc.contributor.authorСемцов, В. М.uk
dc.contributor.authorMoroz, O. V.en
dc.contributor.authorKarachyna, N. P.en
dc.contributor.authorSemtsov, V. M.en
dc.date.accessioned2017-10-24T18:13:30Z
dc.date.available2017-10-24T18:13:30Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.citationМороз О. В. Економічне оцінювання інституційних факторів в системі брендингу [Текст] / О. В. Мороз, Н. П. Карачина, В. М. Семцов // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Міжнародні економічні відносини та світове господарство". - 2017. - Вип. 15. - С. 56-61.uk
dc.identifier.issn2413-3960
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18572
dc.description.abstractУ статті здійснено аналізування інституційних факторів при поясненні відмінностей щодо соціально-економічних показників окремих сільських громад. Отримані дані представляються перспективними при корегуванні подальших аграрних реформ, де повинні бути задіяні: аналіз інституційних особливостей окремих суб’єктів господарювання, визначення потенційних факторів їхньої конкурентоспроможності, імплементація цих факторів до процесу модернізації економічних відносин.uk
dc.description.abstractThe article made the analysis of the institutional factors in explaining the differences regarding the socio-economic indices of individual rural communities. The data appear to be promising in correcting further agrarian reforms, where should be used: an analysis of the institutional features of the individual subjects, identifying potential factors of their competitiveness, implementation of these.en
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherУжгородський національний університетuk
dc.relation.ispartofНауковий вісник Ужгородського національного університету 15 : 56-61.uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарствоuk
dc.subjectінституційна теоріяuk
dc.subjectнематеріальні активиuk
dc.subjectсільські територіїuk
dc.subjectтериторіальний брендингuk
dc.subjectсоціально-економічний розвитокuk
dc.subjectinstitutional theoryen
dc.subjectintangible assetsen
dc.subjectrural territoryen
dc.subjectterritorial brandingen
dc.subjectsocio-economic developmenten
dc.titleЕкономічне оцінювання інституційних факторів в системі брендингуuk
dc.title.alternativeEkonomic evaluation of institutional faktors in branding systemen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc35.077.6 339.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію