dc.contributor.author | Фрицюк, В. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2018-06-07T09:21:40Z | |
dc.date.available | 2018-06-07T09:21:40Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Фрицюк В. А. Формування мотивації професійного саморозвитку майбутніх педагогів у творчому освітньому середовищі ВНЗ [Текст] / В. А. Фрицюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2016. – № 6. – С. 107-114. | uk |
dc.identifier.issn | 1997–9266 | |
dc.identifier.issn | 1997–9274 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21737 | |
dc.description.abstract | Розкрито одну з авторських організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку: формування мотивації професійного саморозвитку майбутніх педагогів у творчому освітньому середовищі педагогічного вищого навчального закладу. В статті визначено такі стимули професійного саморозвитку майбутніх педагогів: самопізнання (усвідомлення особистої значущості безперервного професійного саморозвитку); самовизначення (інтерес до майбутньої професійної діяльності; інтерес до професійного саморозвитку); самоуправління (здатність до об’єктивної самооцінки; здатність до самостійного оволодіння новим); самореалізації (високий рівень фахових, психолого-педагогічних та спеціальних знань); самовдосконалення (високі результати в навчальній і квазіпрофесійній діяльності; оволодіння ефективними методами професійного саморозвитку). | uk |
dc.description.abstract | Раскрыто одно из авторских организационно-педагогических условий подготовки будущих педагогов к непрерывному профессиональному саморазвитию: формирование мотивации профессионального саморазвития будущих педагогов в творческой образовательной среде педагогического вуза. Определены следующие стимулы профессионального саморазвития будущих педагогов: самопознание (осознание личной значимости непрерывного профессионального саморазвития), самоопределение (интерес к будущей профессиональной деятельности, интерес к профессиональному саморазвитию), самоуправление (способность к объективной самооценке, способность к самостоятельному овладению новым), самореализация (высокий уровень профессиональных, психолого-педагогических и специальных знаний), самосовершенствование (высокие результаты в учебной и квазипрофессиональной деятельности, овладение эффективными методами профессионального саморазвития). | ru |
dc.description.abstract | One of authorial organizationally-pedagogical terms of preparation of future teachers is exposed to continuous professional self-development: forming of motivation of professional self-development of future teachers in the creative educational environment of pedagogical institution of higher learning. The next stimuli of professional self-development of future teachers are certain: self-knowledge (realization of the personal meaningfulness of continuous professional self-development); self-determination (interest in future professional activity; interest in professional self-development); self-government (capacity for an objective self-appraisal; capacity for an independent capture new); self-realization (high level of professional, psychological and pedagogical knowledge); self-perfection (high results in educational and quazi-professional activity; capture by the effective methods of professional self-improvement). | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Вісник Вінницького політехнічного інституту. № 6 : 107-114. | uk |
dc.relation.uri | https://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1996 | |
dc.subject | майбутні педагоги | uk |
dc.subject | професійний саморозвиток | uk |
dc.subject | умови професійного саморозвитку | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | будущие педагоги | ru |
dc.subject | профессиональное саморазвитие | ru |
dc.subject | условия профессионального саморазвития | ru |
dc.subject | мотивация | ru |
dc.subject | Cand. Sc. (Pedag.) | en |
dc.subject | Assistant Professor | en |
dc.subject | Assistant Professor of the Chair of Pedagogy and Professional Education | en |
dc.subject | motivation | en |
dc.title | Формування мотивації професійного саморозвитку майбутніх педагогів у творчому освітньому середовищі ВНЗ | uk |
dc.title.alternative | Формирование мотивации профессионального саморазвития будущих педагогов в творческой образовательной среде вуза | ru |
dc.title.alternative | Formation of Professional Motivation to Self-Development of Future Teachers in Creative Learning Environment of Universities | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 378.015.31.041:37.011.3-052 | |