Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorФрицюк, В. А.uk
dc.date.accessioned2018-06-07T09:21:40Z
dc.date.available2018-06-07T09:21:40Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationФрицюк В. А. Формування мотивації професійного саморозвитку майбутніх педагогів у творчому освітньому середовищі ВНЗ [Текст] / В. А. Фрицюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2016. – № 6. – С. 107-114.uk
dc.identifier.issn1997–9266
dc.identifier.issn1997–9274
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21737
dc.description.abstractРозкрито одну з авторських організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку: формування мотивації професійного саморозвитку майбутніх педагогів у творчому освітньому середовищі педагогічного вищого навчального закладу. В статті визначено такі стимули професійного саморозвитку майбутніх педагогів: самопізнання (усвідомлення особистої значущості безперервного професійного саморозвитку); самовизначення (інтерес до майбутньої професійної діяльності; інтерес до професійного саморозвитку); самоуправління (здатність до об’єктивної самооцінки; здатність до самостійного оволодіння новим); самореалізації (високий рівень фахових, психолого-педагогічних та спеціальних знань); самовдосконалення (високі результати в навчальній і квазіпрофесійній діяльності; оволодіння ефективними методами професійного саморозвитку).uk
dc.description.abstractРаскрыто одно из авторских организационно-педагогических условий подготовки будущих педагогов к непрерывному профессиональному саморазвитию: формирование мотивации профессионального саморазвития будущих педагогов в творческой образовательной среде педагогического вуза. Определены следующие стимулы профессионального саморазвития будущих педагогов: самопознание (осознание личной значимости непрерывного профессионального саморазвития), самоопределение (интерес к будущей профессиональной деятельности, интерес к профессиональному саморазвитию), самоуправление (способность к объективной самооценке, способность к самостоятельному овладению новым), самореализация (высокий уровень профессиональных, психолого-педагогических и специальных знаний), самосовершенствование (высокие результаты в учебной и квазипрофессиональной деятельности, овладение эффективными методами профессионального саморазвития).ru
dc.description.abstractOne of authorial organizationally-pedagogical terms of preparation of future teachers is exposed to continuous professional self-development: forming of motivation of professional self-development of future teachers in the creative educational environment of pedagogical institution of higher learning. The next stimuli of professional self-development of future teachers are certain: self-knowledge (realization of the personal meaningfulness of continuous professional self-development); self-determination (interest in future professional activity; interest in professional self-development); self-government (capacity for an objective self-appraisal; capacity for an independent capture new); self-realization (high level of professional, psychological and pedagogical knowledge); self-perfection (high results in educational and quazi-professional activity; capture by the effective methods of professional self-improvement).en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 6 : 107-114.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1996
dc.subjectмайбутні педагогиuk
dc.subjectпрофесійний саморозвитокuk
dc.subjectумови професійного саморозвиткуuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectбудущие педагогиru
dc.subjectпрофессиональное саморазвитиеru
dc.subjectусловия профессионального саморазвитияru
dc.subjectмотивацияru
dc.subjectCand. Sc. (Pedag.)en
dc.subjectAssistant Professoren
dc.subjectAssistant Professor of the Chair of Pedagogy and Professional Educationen
dc.subjectmotivationen
dc.titleФормування мотивації професійного саморозвитку майбутніх педагогів у творчому освітньому середовищі ВНЗuk
dc.title.alternativeФормирование мотивации профессионального саморазвития будущих педагогов в творческой образовательной среде вузаru
dc.title.alternativeFormation of Professional Motivation to Self-Development of Future Teachers in Creative Learning Environment of Universitiesen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.015.31.041:37.011.3-052


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію