Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПеретяка, Н. О.uk
dc.date.accessioned2018-06-12T07:58:05Z
dc.date.available2018-06-12T07:58:05Z
dc.date.issued2017-06
dc.identifier.citationПеретяка Н. О. Вдосконалення методики стендових випробувань редукторів пасажирських вагонів [Текст] / Н. О. Перетяка // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2017. – № 2. – С. 83-90.uk
dc.identifier.issn1997–9266
dc.identifier.issn1997–9274
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21862
dc.description.abstractРозглянуто особливості перебігу теплових процесів під час стендових випробовувань у різних режимах редукторів типу ВБА 32/2, що входять до складу редукторно-карданного приводу генераторів пасажирських вагонів. Експериментально підтверджено наявність характерної зони, що має ознаки існування закономірності швидкості нагріву редуктора в залежності від його технічного стану. Встановлено додаткові контрольні точки нагріву корпусу у часі випробування редуктора на стенді, в яких вимірювання температури можуть бути основою для експертного висновку щодо діагностування технічного стану редуктора. Запропоновано вдосконалити тепловий метод неруйнівного кон­тролю технічного стану редуктора шляхом застосування додаткового діагностичного параметра — швидкості нагріву редуктора у часі, що дає можливість скоротити час випробувань та забезпечити значну економію електроенергії. Виявлено граничне значення швидкості нагріву редуктора, що відповідає задовільному стану об’єкта.uk
dc.description.abstractРассмотрены особенности тепловых процессов во время стендовых испытаний в различных режимах редукторов типа ВБА 32/2, входящих в состав редукторно-карданного привода генераторов пассажирских вагонов. Экспериментально подтверждено наличие характерной зоны, которая имеет признаки существования закономерности скорости нагрева редуктора в зависимости от его технического состояния. Установлены дополнительные контрольные точки нагрева корпуса во время испытания редуктора на стенде, в которых измерения температуры могут быть основой для экспертного заключения относительно диагностирования технического состояния редуктора. Предложено усовершенствовать тепловой метод неразрушающего контроля технического состояния редуктора путем использования дополнительного диагностического параметра — скорости нагрева редуктора во времени, что дает возможность сократить время испытаний и обеспечить значительную экономию электроэнергии. Выявлено граничное значение скорости нагрева редуктора, которое соответствует удовлетворительному состоянию объекта.ru
dc.description.abstractThe article considers the peculiarities of thermal processes in bench trials in different modes of gearboxes of the type of WBA 32/2 included in the gear-propeller drive generators of passenger cars. There has been experimentally confirmed the presence of the characteristic zone, which has the signs of the existence of regularities in the rate of heating of the gearbox depending on its technical condition. There have been installed additional checkpoints heating of the case in time trials gearbox on the stand, in which the temperature measurement can be the basis for expert opinions on the diagnosis of the technical condition of the gearbox. It has been suggested to improve thermal method of nondestructive control of the technical condition of the reducer by the application of additional diagnostic parameter that is the rate of heating of the gearbox in time, which enables to reduce testing time and bring significant energy savings. There has been detected limit value of the heating rate reducer, which corresponds to a satisfactory state of the object.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 2 : 83-90.en
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2036
dc.subjectенергозбереження на залізничному транспортіuk
dc.subjectдіагностування технічного стану редукторівuk
dc.subjectенергозберігаючі методи стендових випробуваньuk
dc.subjectдіагностичний параметрuk
dc.subjectшвидкість нагрівуuk
dc.subjectконтрольна точкаuk
dc.subjectэнергосбережение на железнодорожном транспортеru
dc.subjectдиагностирование технического состояния редукторовru
dc.subjectскорость нагреваru
dc.subjectконтрольная точкаru
dc.subjectenergy efficiency in rail transporten
dc.subjectdiagnostics of technical condition of gear reducersen
dc.subjectenergy-saving methods of bench testsen
dc.subjectdiagnostic parameteren
dc.subjectheating rateen
dc.subjectreference pointen
dc.subjectэнергосберегающие методы стендовых испытанийru
dc.subjectдиагностический параметрru
dc.titleВдосконалення методики стендових випробувань редукторів пасажирських вагонівuk
dc.title.alternativeСовершенствование методики стендовых испытаний редукторов пассажирских вагоновru
dc.title.alternativeImprovement Trials on Stand Trials of Reducers of Passenger Carriagesen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc629.4.018


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію