Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСекундант, С.uk, ru
dc.contributor.authorSecundant, S.en
dc.date.accessioned2019-06-13T10:23:04Z
dc.date.available2019-06-13T10:23:04Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationСекундант С. «Учиться философствовать»: роль истории философии и теории аргументации в реформе философского образования [Текст] / С. Секундант // Sententiae. – 2018. – № 1. – С. 219-232.ru
dc.identifier.issn2075-6461
dc.identifier.issn2308-8915
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25722
dc.description.abstractАвтор обосновывает решающую роль реформы философского образования в условиях социально-экономического кризиса. Без этой реформы невозможно сформировать новый менталитет. Соответственно, без изменения менталитета другие реформы невозможны. Критикуя советскую систему управления войсками, автор утверждает, что ее система остается в самой структуре украинских университетов. Реформа философского образования, по мнению автора, должна заключаться (1) в демократизации образовательного процесса и (2) в переориентации этого процесса на развитие способности философствовать.ru
dc.description.abstractThe author proves the crucial role of the reform of philosophical education in the context of the socio-economic crisis. Without this reform, it is impossible to form a new mentality. Respectively, without changing the mentality, other reforms are not possible. Criticizing the Soviet command-and-control system, the author argues that its system remains in the very structure of Ukrainian universities. The reform of philosophical education, according to the author, should lie (1) in the democratization of the educational process and (2) in reorienting this process to develop the ability to philosophize. This goal assumes that the basis of philosophical education should be such disciplines as the history of philosophy and the argumentation theory because they provide an understanding of philosophical problems and teach how to think critically and creatively.en
dc.description.abstractАвтор обґрунтовує тезу про ключову роль реформи філософської освіти за умов соціально-економічної кризи. Без цієї реформи унеможливлюється формування нового металітету, а без зміни менталітету неможливі жодні ніші реформи. Критикуючи радянську адміністративно-командну систему, автор ствержджує, що вона досі зберігається в самій структурі українських університетів. Реформа філософської освіти, на думку автора, має полягати (1) у демократизації освітнього процесу й (2) у переорієнтації цього процесу на розвиток здатності філософувати. Ця мета передбачає, що основою філософської освіти мають стати такі дисципліни, як історія філософії й теорія аргументації, адже саме вони дають розуміння філософських проблем і навчають мислити критично і творчо.uk
dc.language.isoruru
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofSententiae. № 1 : 219-232.en
dc.relation.urihttps://sententiae.vntu.edu.ua/index.php/sententiae/article/view/382
dc.title«Учиться философствовать»: роль истории философии и теории аргументации в реформе философского образованияru
dc.title.alternative"Learn to philosophize": the Role of the History of Philosophy and Argumentation Theory in the Reform of Philosophical Educationen
dc.title.alternative«Учитися філософувати»: роль історії філософії та теорії аргументації в реформі філософської освітиuk
dc.typeArticle
dc.relation.referencesKant, I. (1911). Kant’s gesammelte Schriften. Herausgegeben von der Königlich Preußischen Akademie der Wissenschaften. Abteilung 1. Band III: Kritik der reinen Vernunft. Zweite Auflage 1787. Berlin: G. Reimer.en
dc.relation.referencesKant, I. (1912). Kant’s gesammelte Schriften. Herausgegeben von der Königlich Preußischen Akademie der Wissenschaften. Abteilung 1. Band II: Vorkritische Schriften II: 1757-1777. Berlin: G. Reimer.en
dc.relation.referencesGrohmann, J. C. A. (1798). Neue Beiträge zur kritischen Philosophie und insbesondere zur Geschichte der Philosophie (Vol. 1). Berlin: Königl. Preuß. Akadem. Kunst.en
dc.relation.referencesLehmann, G. (1969). Beiträge zur Geschichte und Interpretation der Philosophie Kants. Berlin: Walter de Gruyter. https://doi.org/10.1515/9783110839272en
dc.relation.referencesTellkampf, U. L. (2013). Das Gedachte oder das Denken lernen? Das Gedachte oder das Denken lernen! Zur Orientierung an Phänomenen und Problemen im Philosophieunterricht. Research on Steiner Education, 4(2), 1-45.en
dc.relation.referencesWindelband, W. (1905). Geschichte der Philosophie. In W. Windelband (Hrsg.), Die Philosophie im Beginn des zwanzigsten Jahrhunderts. Festschrift für Kuno Fischer (pp. 175-199). Winter, Heidelberg.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.22240/sent37.01.219


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію