Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorVyatkin, S. I.en
dc.contributor.authorRomaniuk, A. N.en
dc.contributor.authorNechiporuk, M. L.en
dc.contributor.authorRoptanov, V. I.en
dc.contributor.authorВяткин, С. И.ru
dc.contributor.authorРоманюк, А. Н.ru
dc.contributor.authorНечипорук, Н. Л.ru
dc.contributor.authorРоптанов, В. И.ru
dc.contributor.authorВяткін, С. І.uk
dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorНечипорук, М. Л.uk
dc.contributor.authorРоптанов, В. І.uk
dc.date.accessioned2019-06-28T22:12:49Z
dc.date.available2019-06-28T22:12:49Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationThe method of splatting the filter-based weighted average [Text] / S. I. Vyatkin, A. N. Romaniuk, M. L. Nechiporuk, V. I. Roptanov // International scientific publication “World scientific and technical trends' 2018” : conference proceedings, 25-26 December 2018. – 2018. – P. 14-15.en
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25993
dc.description.abstractModern laser and optical scanners require scene rendering techniques that process millions of points with high-resolution textures. This paper describes a method for rendering and filtering textures based on the weighted average filter (EWA) and splatting. The method provides high quality anisotropic texture filtering, removal of hidden surfaces, antialiasing and transparencyen
dc.language.isoenen
dc.publisherSergeieva&Coen
dc.relation.ispartofInternational scientific publication “World scientific and technical trends' 2018”, 25-26 December 2018 : 14-15.en
dc.subjectsplattingen
dc.subjectrenderingen
dc.subjecttextureen
dc.subjectantialiasingen
dc.titleThe method of splatting the filter-based weighted averageen
dc.title.alternativeМетод сплетінгу на основі середньозваженого фільтраuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.925


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію