Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorRomanyuk, O. N.en
dc.contributor.authorAdackalitei, A.en
dc.contributor.authorRusu, I.en
dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.date.accessioned2019-07-06T07:21:56Z
dc.date.available2019-07-06T07:21:56Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationRomanyuk O. N. OER MOOC Courses As an Implementation Tool of Regional Policy of the European Union [Текст] / O. N. Romanyuk, A. Adackalitei, I. Rusu // Вимірювальна та Обчислювальна Техніка в Технологічних Процесах. – 2015. – № 2. –C. 25-29.uk
dc.identifier.issn2219-9365
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26040
dc.description.abstractThis article is devoted to the use of e­learning as an implementation tool of regional policy of the European Union. This article attempts to bring the innovative capacity of e­learning to educate citizens on the topic of EU regional development policies, and to identify and specify e­learning innovations that are directly relevant to the needs Rural SMEs and micro­enterprises in EU regions. This requires linking various different arenas of European policy: Common agricultural policy, information society, business policy, education policy and social and regional policies. E­learning providers also face significant costs that hamper the adjustment process: production software, multimedia content and learning management platforms. A major problem is the often limited recyclability of learning objects and learning scenarios; so if the learner groups are small, the return on investment may be insufficient. Innovative e­learning includes new approaches to recycling content (content sharing) and learning scenarios. Modern computers are generally over­specified for the needs of most e­ learning applications.. Цю статтю присвячено використанню електронного навчання в якості інструменту реалізації регіональної політики Європейського Союзу. Ця стаття намагається довести інноваційний потенціалу= електронного навчання з метою навчання громадян на тему політики регіонального розвитку ЄС, а також визначити і вказати адресу електронного навчання інновацій, які мають безпосереднє відношення до потреб сільських МСП і мікропідприємств у регіонах ЄС. Це вимагає ув'язки різних арен європейської політики: загальної сільськогосподарської політики, інформаційного суспільства, бізнес­політики, політики в галузі освіти та соціальної і регіональної політики. Постачальники електронного навчання також стикаються зі значними витратами, які перешкоджають процесу коригування: виробництво програмного забезпечення, мультимедійного контенту та навчальних платформ управління. Основною проблемою є обмеження вторинної переробки навчальних об'єктів і навчання сценаріїв; так що якщо кількість учнів у групі невелика,то окупність інвестицій може бути недостатньо. Інноваційне електронне навчання включає в себе нові підходи до змісту переробки (обміну контентом) і сценаріїв навчання. Сучасні комп'ютери, як правило, задовольняють задані потреби більшості додатків електронного навчання. Багато країн мають схеми, де комп'ютери перероблених промисловості і торгівлі, освіти.en
dc.description.abstractЦю статтю присвячено використанню електронного навчання в якості інструменту реалізації регіональної політики Європейського Союзу. Ця стаття намагається довести інноваційний потенціалу= електронного навчання з метою навчання громадян на тему політики регіонального розвитку ЄС, а також визначити і вказати адресу електронного навчання інновацій, які мають безпосереднє відношення до потреб сільських МСП і мікропідприємств у регіонах ЄС. Це вимагає ув'язки різних арен європейської політики: загальної сільськогосподарської політики, інформаційного суспільства, бізнес­політики, політики в галузі освіти та соціальної і регіональної політики. Постачальники електронного навчання також стикаються зі значними витратами, які перешкоджають процесу коригування: виробництво програмного забезпечення, мультимедійного контенту та навчальних платформ управління. Основною проблемою є обмеження вторинної переробки навчальних об'єктів і навчання сценаріїв; так що якщо кількість учнів у групі невелика,то окупність інвестицій може бути недостатньо. Інноваційне електронне навчання включає в себе нові підходи до змісту переробки (обміну контентом) і сценаріїв навчання. Сучасні комп'ютери, як правило, задовольняють задані потреби більшості додатків електронного навчання. Багато країн мають схеми, де комп'ютери перероблених промисловості і торгівлі, освітиuk
dc.language.isoenen
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.relation.ispartofВимірювальна та Обчислювальна Техніка в Технологічних Процесах. № 2 : 25-29.uk
dc.subjectEuroregion Siret­Prut­Nistruen
dc.subjectEuroregion Dniesteren
dc.subjectOERen
dc.subjectregional policy of the European Unionen
dc.subjectEuroregion Siret­Prut­Nistruen
dc.subjectрегіональна політика Європейського Союзуuk
dc.subjectКомітету регіонівuk
dc.subjectЄврорегіон Сірет-­Прут­-Дністерuk
dc.subjectЄврорегіон Дністерuk
dc.subjectКарпатський Єврорегіонuk
dc.subjectрегіональна політика Європейського Союзуuk
dc.titleOER MOOC Courses as an Implementation Tool of Regional Policy of the European Unionen
dc.title.alternativeOER MOOC- курси як реалізація інструментом регіональної політики Європейського Союзуuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc332.146.2


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію