Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПаламарчук, Є. А.uk
dc.contributor.authorКоваленко, О. О.uk
dc.date.accessioned2019-07-10T13:22:33Z
dc.date.available2019-07-10T13:22:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationПаламарчук Є. А. Інтелектуальні та адаптивні технології оцінювання знань у web-середовищі змішаного навчання [Електронний ресурс] / Є. А. Паламарчук, О. О. Коваленко // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2019/paper/view/6803.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26069
dc.description.abstractWEB-середовище змішаного навчання передбачає використання різноманітних технологій навчання та оцінювання знань і навичок студентів. Елементи інтелектуальних технологій дозволяють більш об`єктивно оцінити знання студентів та автоматизувати процеси створення тестів. Теоретичною базою для формування пулу тестових завдань є моделі та методи структуризації навчального матеріалу, його онтологічного представлення з подальшою розробкою технології адаптивного визначення рівня підготовленості студента. Такий підхід може бути використаний не тільки для здобувачів вищої освіти, а і для визначення рівня експертності фахівців різних галузей. Представлені моделі оцінювання знань є основою для реалізації інструментів системи тестування знань студентів Tест-IQ.uk
dc.description.abstractThe blended learning WEB environment includes tools for a variety of learning technologies and student knowledge and skills assessment. Elements of intellectual technologies allow to more objectively estimate student`s knowledge and to automate processes of creation of tests. The theoretical basis for forming a pool of test tasks is the models and methods of structuring the educational material, its ontologic representation with the further development of the technology of adaptive determination of the student`s level of preparation. This approach can be used not only for higher education graduates, but also for determining the level of expertise of specialists different fields. The presented models of knowledge evaluation are the basis for realizing the tools of the -knowledge Testing System for students Test-IQ.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2019/paper/view/6803
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectонтологіяuk
dc.subjectтестуванняuk
dc.subjectуправління навчаннямuk
dc.subjectполітестuk
dc.subjectblended learningen
dc.subjectknowledge evaluationen
dc.subjectontologyen
dc.subjectlearning management systemen
dc.titleІнтелектуальні та адаптивні технології оцінювання знань у web-середовищі змішаного навчанняuk
dc.typeThesis
dc.relation.referencesСнитюк В.Е., Юрченко К.Н. Интеллектуальное управление оцениванием знаний. − Черкассы, 2013. − 262 сru
dc.relation.referencesПаламарчук Є. А. Варіативна оцінка знань студентів за допомогою системи Тест-IQ [Текст] / Є. А. Паламарчук, О. О. Коваленко, Р. О. Яцковська // Матеріали 9-ї науково-практичної конференції. м. Львів, 21-23 листопада 2017 р. – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017. – C. 188-193uk
dc.relation.referencesГрабко В.В., Романюк О.Н., Бісікало О.В., Боцула М.П., Паламарчук Є.А., Коваленко О.О. Система інтеграції електронних ресурсів вищого навчального закладу "Інтегровані електронні ресурси ВНТУ JetIQ" Концепція інтеграції електронних ресурсів ВНТУ службовий твір (№70723 від 21.11.16). [Електронний ресурс] . - https://iq.vntu.edu.ua/Назва з екрануuk
dc.relation.referencesYevhen Palamarchuk, Olena Kovalenko / Algorithms of blended learning in IT education // 2018 13 th International Scientific and Technical Conference on Computer Sciences and Informational Tecnologies (CSIT), 11-14 September, 2018, Lviv, Ukraine - P. 382-386.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію