Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШтовба, О. В.uk
dc.date.accessioned2019-12-05T15:57:17Z
dc.date.available2019-12-05T15:57:17Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationШтовба О. В. Лідери наукових досліджень із брендингу [Електронний ресурс] / О. В. Штовба // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2019/paper/view/7738.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27450
dc.description.abstractВиявлено лідерів брендингових досліджень, які проведено в 2000 – 2019 рр. Ідентифікацію лідерів здійснено за бібліометричним підходом та за базами Scopus та Dimensions. Лідерів визначимо за такими номінаціями: найбільш продуктивні країни; найбільш продуктивні університети; найбільш продуктивні дослідники; найбільш продуктивні видання; найбільш цитовані публікації.uk
dc.description.abstractThe leaders of branding research conducted in 2000– 2019 were identified. The identification of the leaders was carried out according to the bibliometric approach based on Scopus and Dimensions databases. Leaders are identified in the following categories: the most productive countries; the most productive universities; the most productive researchers; the most productive journals; the most cited publications.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2019/paper/view/7738
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectнаукометріяuk
dc.subjectbrandingen
dc.subjectscientometricsen
dc.subjectleadersen
dc.subjectScopusen
dc.subjectDimensionsen
dc.titleЛідери наукових досліджень із брендингуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc001.92
dc.relation.referencesШтовба О.В. Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті / О.В. Штовба. Навч. посіб. Вінниця: ВНТУ. – 2014. – 90 с.
dc.relation.referencesBorodych L. Recreational and touristic activity, forming Poltava region in the territory branding context / L. Borodych, O. Savchenko, P. Vasyliev, P. // International Journal of Engineering and Technology. – 2018. – Vol. 7, Issue 3. – P. 580-583.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію