Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБаранова, Р. В.uk
dc.date.accessioned2019-12-05T15:57:48Z
dc.date.available2019-12-05T15:57:48Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationБаранова Р. В. Маркетинговий механізм. Що потрібно знати? [Електронний ресурс] / Р. В. Баранова // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2019/paper/view/6561.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27483
dc.description.abstractВ статті проаналізовано маркетинговий механізм, розглянуто основні прийоми та маркетингові інструменти, які є найпоширеніші та перевірені часом.uk
dc.description.abstractA marketing mechanism is analysed in the article, basicreceptions and marketing instruments that is most widesprea dand tested sometimes are considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2019/paper/view/6561
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетинговий механізмuk
dc.subjectмаркетингові інструментиuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mechanismen
dc.subjectmarketing instrumentsen
dc.titleМаркетинговий механізм. Що потрібно знати?uk
dc.typeThesis
dc.relation.referencesБєлова Т.Г. Маркетинг : Конспект лекцій для студ. економічних спеціальностей усіх форм навчання. – К. : НУХТ, 2010. – 151 с.. Режим доступу: dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/14129/1/17.pdf;
dc.relation.references2Маркетингові хитрощі або як впливати на споживача [Електронний ресурс]. – Режим доступу : mgn.com.ua/uk/marketingovye-xitrosti-ili-kak-vliyat-na-potrebitelya.
dc.relation.referencesПро рекламу : [закон України : офіц.. текст : за станом на 1 січня 2013 р.] Верховна Рада України; Закон від 03.07.1996 № 270/96-ВР [Електронний ресурс]. – Режим доступа: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-вр 
dc.relation.referencesМаркетинг : навчальний посібник / С.І. Чеботар , Я.С. Ларіна, О. П.Луцій, М. Г. Шевчик, Р. І. Буряк та ін. ; за ред. С. І. Чеботар. – Київ «Наш час», 2007. – 504 с


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію