Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКривіцька, В. В.uk
dc.date.accessioned2019-12-05T15:58:16Z
dc.date.available2019-12-05T15:58:16Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationКривіцька В. В. Теоретичні підходи до визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства» [Електронний ресурс] / В. В. Кривіцька // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2019/paper/view/6597.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27503
dc.description.abstractУ роботі розглянуто сутність поняття «конкурентоспроможність», визначено основні функції конкуренції та проаналізовано теоретичні підходи вчених щодо розуміння конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано власне бачення категорії «конкурентоспроможність підприємства»uk
dc.description.abstractThe article considers the essence of the concept of "competitiveness", defines the main functions of competition and analyzes theoretical approaches of scientists in understanding the competitiveness of the enterprise. Proposed own vision of the category "competitiveness of the enterprise"en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2019/paper/view/6597
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectcompetitiveness of enterpriseen
dc.titleТеоретичні підходи до визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства»uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc330.34
dc.relation.referencesЕтимологічний словник української мови (у 7 томах) / Під ред. О. С. Мельничука, В. Т. Коломійця, О. Б. Ткаченка. – Т. 2. – К.: «Наукова думка», 1985. – 570 с.uk
dc.relation.referencesХайек Ф. Дорога к рабству / Ф. Хайек // Вопросы философии. – 1990. – № 11. – С. 123-165.ru
dc.relation.referencesЖурило Р. М. Конкурентоспроможність підприємства: теоретичний аспект / Р. М. Журило // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. - № 34. – С. 126-130.uk
dc.relation.referencesФатхутдінов Р. А. Управління конкурентоздатністю організації : [навч. посібник] / Р. А. Фатхутдінов, Г.В. Осовська. – К.: «Кондор», 2009. – 470 с.uk
dc.relation.referencesФасхиев Х. А. Как измерить конкурентоспособность предприятия / Х. А. Фасхиев // Маркетинг в России и за рубежом. – 2003. – № 4 (36). – С. 53-69.ru
dc.relation.referencesПортер М. Стратегія конкуренції: методика аналізу галузей і діяльності конкурентів : [навч. посібник] / М. Портер − К.: Центр навчальної літератури, 1997. − 390 с.uk
dc.relation.referencesАлтухов П. Л. Процессный подход к обеспечению конкурентоспособности предприятия / П. Л. Алтухов // Вісник економічної науки України. – 2005. – № 2. – С. 3-5.ru
dc.relation.referencesБорисюк І. О. Основні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства / І. О. Борисюк, А. В. Єрьоменко // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. – 2012. – №33. – С. 27-34.uk
dc.relation.referencesАлексеев С. Б. Теоретические аспекты конкурентоспособности предприятий / С. Б. Алексеев // Экономика: проблемы теории и практики. – 2004. − № 21. – С. 614-619.ru
dc.relation.referencesБалабанова Л. В. Управління конкурентоспроможністю підприємств на основі маркетингу : монографія / Л. В. Балабанова, А. В. Кривенко. – Донецьк : Дон ГУЕТ, 2004. – 147 с.uk
dc.relation.referencesПокропивний С. Ф. Економіка підприємства : [навч. посібник] / Покропивний С. Ф. – К.: Наук. думка, 2000. – 320 с.uk
dc.relation.referencesМороз О. В. Маркетингові методи підвищення конкуренто-спроможності вітчизняних підприємств в період світової фінансової кризи / О. В. Мороз, В. С. Кузнєцов [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.confcontact.com/20110629/10_moroz.php.uk
dc.relation.referencesДжеджула В. В. Інноваційна діяльність як чинник конкурентоспроможності підприємств //Джеджула В. В., Єпіфанова І. Ю., Цвик О. Г. // Інвестиції: практика та досвід. – 2017. – №4. – С. 5 – 8.uk
dc.relation.referencesЄпіфанова І. Ю. Напрямки забезпечення конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі в Україні / Єпіфанова І. Ю., Гайдей М. О. // Інвестиції: практика та досвід. – 2016. – №23. – С. 53-57.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію