Дослідження впливу відео-, аудіо-, алфавітно-цифрової та іншої інформації на суспільно-комунікаційну поведінку суб'єктів права
Abstract
Досліджені характеристики впливу відео-, аудіо-, алфавітно-цифрової та інших
представлень інформації на суспільно-комунікаційну поведінку суб’єктів права. Викладені
методологічні, концептуальні та системні характеристики формалізації поведінки суб’єкта права на
основі запропонованої моделі інформаційного суб’єкта права (ISP). Систематизовані та
класифіковані зовнішні та внутрішні інформаційні впливи, які визначають характеристики реакції
суб’єкта права, як компонента середовища інформаційного суспільства. Показана виключно важлива
значимість відео- інформації на формування суспільно-комунікаційної поведінки ISP, а також його
положення у структурі взаємодії з об’єктами власності у середовищі законів цивільного права. Исследованы характеристики влияния на общественно-коммуникационное поведение
субъектов права видео-, аудио-, и алфавитно-цифровой и других представлений информации на
общественно-коммуникационное поведение субъектов права. Изложены методологические,
концептуальные и системные характеристики формализации поведения субъекта права на основе
предложенной модели информационного субъекта права (ISP). Систематизированы и
классифицированы внешние и внутренние информационные воздействия, которые определяют
характеристики реакции субъекта права в качестве компонента среды современного
информационного общества. Показано исключительно важное значение видеоинформации на
формирование общественно-коммуникационного поведения ISP, а также его место в структуре
взаимодействия с объектами собственности в среде законов гражданского права. The characteristics of influence of video, audio, alphanumeric representations and other
information on social behavior and communication entities. The above methodological, conceptual and
system behavior characteristics formalization entity based on the proposed model information entity (ISP).
Systematized and classified information internal and external influences that determine the response
characteristics of an entity as components of the information society. Shown crucial importance of video
information on the formation of social and communication behavior ISP, as well as its position in the
structure of the interaction with the objects of ownership among civil rights laws
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2829