Методи і засоби технічної діагностики гальмівної системи електричних транспортних засобів
Author
Лобатюк, Юрій Анатолійович
Лобатюк, Юрий Анатольевич
Lobatiuk, Y. A.
Date
2015Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Дисертація присвячена розробці методів, математичних моделей та
пристроїв для діагностування такого важливого функціонального блоку
електротехнічного комплексу електропотяга, яким є його гальмівна система з її
електричною, механічною та пневматичною підсистемами.
Розроблено мікропроцесорні варіанти реалізації пристроїв для
діагностування рівня зносу гальмівних колодок та визначення місць обриву
пневмопровода, а також алгоритмічний варіант мікропроцесорної реалізації
системи підтримки прийняття рішень машиністом електровоза по виявленню
несправностей гальмівної системи електропотяга.
Здійснено перевірку синтезованих математичних моделей на адекватність
та оцінювання розроблених діагностичних пристроїв на ефективність з
використанням імітаційного моделювання. Диссертация посвящена разработке методов, математических моделей и
устройств для диагностики такого важного функционального блока
электротехнического комплекса электропоезда , каким является его тормозная
система с ее электрической , механической и пневматической подсистемами.
Предложена структурная схема и представлен алгоритм работы
микропроцессорного устройства для диагностирования пневматического
магистрали тормозной системы электропоезда.
Осуществлена проверка синтезированных математических моделей на
адекватность и оценка разработанных диагностических устройств на
эффективность с использованием метода имитационного моделирования. The thesis is devoted to the development of methods, mathematical models,
and devices for diagnostics of an important functional unit of the electrotechnical set
of the electrical train, that is its braking system with its electrical, mechanical, and
pneumatic subsystems.
Developed are microprocessor variants of the implementation of the devices
for the diagnostics of the wear degree of the brake shoes and determination of the
18
places of the pneumatic wire break. Elaborated is algorithmic variant of the
microprocessor implementation of the support system of the electric locomotive
driver’s decisions concerning identification of the malfunctions of an electric train
brake system.
A verification the adequacy of synthesized mathematical models and
evaluation developed diagnostic devices on the effectiveness of using simulation was
done.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2963