dc.contributor.author | Майданюк, В. П. | |
dc.contributor.author | Зубко, А. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-02T17:37:33Z | |
dc.date.available | 2021-02-02T17:37:33Z | |
dc.date.issued | 2020-11 | |
dc.identifier.citation | Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ:
Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної Інтернет конференції
9-10 листопада 2020 р. – Суми/Вінниця : НІКО/ВНТУ, 2020. – C. 84-86 | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7422-13-5 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31211 | |
dc.description.abstract | Запропоновано програмний засіб для вирішення та моделювання ігрових
ситуацій в стратегіях реального часу з використанням штучного інтелекту.
Програмний продукт написаний на мові програмування С++ під операційну
систему MS Windows з у середовищі розробки MS Visual Studio 2017 Community
використанням бібліотеки з відкритим доступом BWAPI. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Суми/Вінниця : НІКО/ВНТУ | uk_UA |
dc.subject | ігри, песонаж, штучний інтелект, StarCraft, бот, чат-бот, стратегії реального часу | uk_UA |
dc.title | Розробка програмного засобу для імітації дій гравця в RTS-іграх | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |