Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМайданюк, В. П.
dc.contributor.authorЗубко, А. В.
dc.date.accessioned2021-02-02T17:37:33Z
dc.date.available2021-02-02T17:37:33Z
dc.date.issued2020-11
dc.identifier.citationЕлектронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної Інтернет конференції 9-10 листопада 2020 р. – Суми/Вінниця : НІКО/ВНТУ, 2020. – C. 84-86uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7422-13-5
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31211
dc.description.abstractЗапропоновано програмний засіб для вирішення та моделювання ігрових ситуацій в стратегіях реального часу з використанням штучного інтелекту. Програмний продукт написаний на мові програмування С++ під операційну систему MS Windows з у середовищі розробки MS Visual Studio 2017 Community використанням бібліотеки з відкритим доступом BWAPI.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСуми/Вінниця : НІКО/ВНТУuk_UA
dc.subjectігри, песонаж, штучний інтелект, StarCraft, бот, чат-бот, стратегії реального часуuk_UA
dc.titleРозробка програмного засобу для імітації дій гравця в RTS-іграхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію