Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗубко, А. В.uk
dc.contributor.authorМайданюк, В. П.uk
dc.date.accessioned2021-02-02T17:37:33Z
dc.date.available2021-02-02T17:37:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЗубко А. В., Майданюк В. П. Розробка програмного засобу для імітації дій гравця в RTS-іграх. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», 9-10 листопада 2020 р. Електрон. текст. дані. Суми/Вінниця : НІКО/ВНТУ, 2020. С. 84-86.uk
dc.identifier.isbn978-617-7422-13-5
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31211
dc.description.abstractЗапропоновано програмний засіб для вирішення та моделювання ігрових ситуацій в стратегіях реального часу з використанням штучного інтелекту. Програмний продукт написаний на мові програмування С++ під операційну систему MS Windows з у середовищі розробки MS Visual Studio 2017 Community використанням бібліотеки з відкритим доступом BWAPI.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofЗбірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», 9-10 листопада 2020 р. : 84-86.uk
dc.subjectігриuk
dc.subjectпесонажuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectStarCraften
dc.subjectчат-ботuk
dc.subjectстратегії реального часуuk
dc.titleРозробка програмного засобу для імітації дій гравця в RTS-іграхuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.832.24


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію