Конфігурований бот для вирішення та моделювання ігрових ситуацій в стратегіях реального часу
dc.contributor.author | Майданюк, В. П. | |
dc.contributor.author | Зубко, А. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-03T10:16:17Z | |
dc.date.available | 2021-02-03T10:16:17Z | |
dc.date.issued | 2020-10 | |
dc.identifier.citation | Збірник тез доповідей XIII Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології і автоматизація – 2020», (Одеса, 22 - 23 жовтня 2020 р.) / Одеська нац. акад. харч. технологій. – Одеса: ОНАХТ, 2020. – С. 290-291 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31243 | |
dc.description.abstract | Запропоновано програмний засіб для вирішення та моделювання ігрових ситуацій в стратегіях реального часу з використанням штучного інтелекту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Одеса: ОНАХТ | uk_UA |
dc.subject | ігри, песонаж, штучний інтелект, StarCraft, бот, чат-бот, стратегії реального часу | uk_UA |
dc.title | Конфігурований бот для вирішення та моделювання ігрових ситуацій в стратегіях реального часу | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 004.01/08 | |
dc.identifier.udc | 004.832.24 |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Наукові роботи каф. ПЗ [1269]
статті, матеріали конференцій