Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗубко, А. В.uk
dc.contributor.authorМайданюк, В. П.uk
dc.date.accessioned2021-02-03T10:16:17Z
dc.date.available2021-02-03T10:16:17Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЗубко А. В., Майданюк В. П. Конфігурований бот для вирішення та моделювання ігрових ситуацій в стратегіях реального часу. Збірник тез доповідей XIII Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології і автоматизація – 2020», Одеса, 22 - 23 жовтня 2020 р. Одеса : ОНАХТ, 2020. С. 290-291.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31243
dc.description.abstractЗапропоновано програмний засіб для вирішення та моделювання ігрових ситуацій в стратегіях реального часу з використанням штучного інтелекту.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеська національна академія харчових технологійuk
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей XIII Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології і автоматизація – 2020», Одеса, 22 - 23 жовтня 2020 р. : 290-291.uk
dc.subjectігриuk
dc.subjectпесонажuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectStarCraften
dc.titleКонфігурований бот для вирішення та моделювання ігрових ситуацій в стратегіях реального часуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.01/08
dc.identifier.udc004.832.24


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію