Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЄпіфанова, І. Ю.uk
dc.contributor.authorБондарчук, А. В.uk
dc.date.accessioned2021-02-22T19:13:43Z
dc.date.available2021-02-22T19:13:43Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationЄпіфанова І. Ю. Використання методик стратегічного аналізу для визначення напрямків розвитку підприємства [Електронний ресурс] / І. Ю. Єпіфанова, А. В. Бондарчук // Тези Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2021), м. Вінниця, 01-14 травня 2021 р. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2021/paper/viewFile/11041.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31326
dc.description.abstractУ статті систематизовано основні методики стратегічного аналізу, які можуть використовуватись для визначення шляхів та стратегії розвиткуuk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих науковців «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи» (МН-2021), м. Вінниця, 01-14 травня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2021/paper/viewFile/11041
dc.subjectстратегічний аналізuk
dc.subjectметодикиuk
dc.subjectстратегіїuk
dc.titleВикористання методик стратегічного аналізу для визначення напрямків розвитку підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.relation.referencesАнсофф И. Стратегическое управление / И. Ансофф. – М.: Экономика, 1989. – 358 сru
dc.relation.referencesАнсофф И. Стратегическое управление / И. Ансофф. – М.: Экономика, 1989. – 358 сru
dc.relation.referencesАнсофф И. Стратегическое управление / И. Ансофф. – М.: Экономика, 1989. – 358 сru
dc.relation.referencesПортер М.Э. Конкуренция / Э. М. Портер. – М. : Вильямс. – 2005. – 608 с.ru
dc.relation.referencesЄпіфанова І. Ю. Управління інноваційною діяльністю промислових підприємств: теоретикометодологічні аспекти фінансового забезпечення : монографія / І. Ю. Єпіфанова. – Вінниця : ВНТУ, 2019. – 384 сuk
dc.relation.referencesШершньова З. Є. Стратегічне управління: підручник [Електронний ресурс] – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2004. – 699 с.uk
dc.relation.referencesПолінкевич О. М. Механізми адаптації бізнес-процесів промислових підприємств до нової економіки : монографія / О. М. Полінкевич. – Луцьк : РВВ Луцького НТУ, 2014. – 448 с.uk
dc.relation.referencesІлляшенко С. М. Інновації у маркетингу і менеджменті : монографія / С. М. Ілляшенко. – Суми : Папірус, 2013. – 616 с.uk
dc.relation.referencesYepifanova I. Yu. Methodological bases of concept formation and choice of innovative business strategies / I. Yepifanova, V. Dzhedzhula // Baltic Journal of Economic Studies. – 2018. – V. 4. – № 3. – P. 51–59.en
dc.relation.referencesНортон Д. Сбалансированная система показателей. От стратегии к действию / Д. Нортон, Р. Каплан. – М. : Олимп-Бизнес, 2010. – 320 с.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію