Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВітюк, А. В.uk
dc.contributor.authorКоляденко, Н. А.uk
dc.date.accessioned2021-02-24T12:22:13Z
dc.date.available2021-02-24T12:22:13Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationВітюк А. В. Застосування електронних майданчиків у збуті машинобудівної продукції [Текст] / А. В. Вітюк, Н. А. Коляденко // Проблеми економіки. – 2019. – № 4. – С. 127–134.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31348
dc.description.abstractОкреслено основні проблеми збуту машинобудівної продукції. Виявлено основні передумови для використання електронних торговельних майданчиків в Україні. Розкрито сутність категорії «електронний торговельний майданчик». Доведено, що використання засобів Іnternet дозволяє підприємствам досягти більшої економічної ефективності при значно менших витратах. Виявлено основні електронні торговельні майданчики на ринку України. Здійснено аналіз електронних торговельних майданчиків, доцільних для використання машинобудівними підприємствами. Встановленопереваги та недоліки використання електронних торговельних майданчиків, доцільних для збуту продукції машинобудівними підприємствами. Обґрунтовано доцільність і перспективи використання електронних торговельних майданчиків як інструменту інтенсифікації збуту машинобудівної продукції. Виявлено характерні особливості машинобудівної продукції, що повинні враховуватися для її продажу на електронних торговельних майданчиках. Визначено основних гравців-операторів електронних торговельних майданчиків на ринку України й основних їх користувачів. Встановлено об’єктивні та суб’єктивні причини доцільності використання електронних торговельних майданчиків для збуту машинобудівної продукції. Виявлено спільні тренди у розвитку електронної торгівлі та машинобудування. Досліджено роботу електронних торговельних майданчиків через структуру та кількість товарів, що на них продавалися, та структуру та кількість товарів, які шукали відвідувачі електронних торговельних майданчиків. Доведено, що збут машинобудівної продукції з використанням електронних торговельних майданчиків є суттєво обмеженим, проте в майбутньому зростатиме, що може забезпечуватися диференціацією електронних торговельних майданчиків залежно від категорій споживачів машинобудівної продукції. Встановлено, що основними причинами можливої активізації збуту машинобудівної продукції через Інтернет є постійне нарощування кількості користувачів мережі, що відвідують електронні торгові майданчики; зростання прихильності споживачів до впровадження інформаційних технологій; розширення потенціалу продажів за рахунок охоплення нових, відмінних від звичних, сегментів ринку, а також залучення покупців у нові для них сфериuk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНауково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку НАН Україниuk
dc.relation.ispartofПроблеми економіки. № 4 : 127–134.uk
dc.subjectелектронний торговельний майданчикuk
dc.subjectмашинобудуванняuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectэлектронная торговая площадкаru
dc.subjectмашиностроениеru
dc.subjectсбытru
dc.subjectпродукцияru
dc.subjectelectronic trading platformen
dc.subjectmechanical engineeringen
dc.subjectsalesen
dc.subjectproductsen
dc.titleЗастосування електронних майданчиків у збуті машинобудівної продукціїuk
dc.title.alternativeПрименение электронных площадок в сбыте машиностроительной продукцииru
dc.title.alternativeUsing Electronic Platforms to Sell Mechanical Engineering Productsen
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію