Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПетрук, В. А.uk
dc.contributor.authorКлєопа, І. А.uk
dc.date.accessioned2021-02-24T13:14:11Z
dc.date.available2021-02-24T13:14:11Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationПетрук В. А. Математична компетентність майбутнього інженера – необхідний складник фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти [Текст] / В. А. петрук, І. А. Клєопа // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистостів системі неперервної професійної освіти», Бердянськ, 26-27 листопада 2020 р. – Бердянськ, 2020. – С. 198–201.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31357
dc.description.abstractСучасний стан математичної освіти вимагає педагогів та дослідників шукати потужні інноваційні технології та методи для підняття рівня математичної підготовки випускників шкіл, майбутніх випускників технічних ЗВО. Математична компетентність майбутнього інженера є складовою частиною його професійної компетентності [1, с. 63]. Високий рівень математичної компетентності підвищує конкурентоспроможність фахівця на ринку праці, розширює спектр підприємств технічного профілю для його працевлаштування, сприяє успішному кар`єрному росту. У сучасній педагогіці проблема формування математичної компетентності в студентів залишається не достатньо вирішеною. Одна з перших проблем - досить низький рівень знань та вмінь з математики у першокурсників технічних ЗВО.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherБердянський державний педагогічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистостів системі неперервної професійної освіти», Бердянськ, 26-27 листопада 2020 р. : 198–201.uk
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні наукиuk
dc.subjectшкільні знання і вмінняuk
dc.subjectматематична компетентністьuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectбезперервність математичної освіти.uk
dc.titleМатематична компетентність майбутнього інженера – необхідний складник фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освітиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію