Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorБурєнніков, Ю. Ю.uk
dc.contributor.authorЗабужанський, Б. І.uk
dc.date.accessioned2021-06-24T08:47:45Z
dc.date.available2021-06-24T08:47:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationРозробка стратегії маркетингової діяльності автосалону на ринку легкових автомобілів (на прикладі підприємств-автоділерів міста Вінниці) [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. Б. І. Забужанський ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,33 Мбайт). – Вінниця, 2019. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33041
dc.descriptionНауковий керівник: канд. екон. наук, доц. Бурєнніков Ю. Ю.uk
dc.description.abstractПредметом магістерської кваліфікаційної роботи є питання розробки стратегії маркетингової діяльності організації на ринку легкових автомобілів. Робота складається з чотирьох частин : 1. Теоретичні засади формування стратегії маркетингової діяльності підприємства; 2. Формування стратегії маркетингової діяльності підприємства; 3. Розробка конкурентної стратегії підприємства в умовах невизначеності і ризику; 4. Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях. Головною метою цієї кваліфікаційної роботи є розробка маркетингової стратегії автоторгівельного підприємства в умовах невизначеності і ризику.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectавтомобільuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectризикuk
dc.subject274
dc.titleРозробка стратегії маркетингової діяльності автосалону на ринку легкових автомобілів (на прикладі підприємств-автоділерів міста Вінниці)uk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію