Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorЄпіфанова, І. Ю.uk
dc.contributor.authorІванчик, Т. В.uk
dc.date.accessioned2021-10-18T13:15:54Z
dc.date.available2021-10-18T13:15:54Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationІванчик Т. В. Інтернет-реклама як ефективний маркетинговий інструмент [Електронний ресурс] / Т. В. Іванчик ; наук. кер. І. Ю. Єпіфанова // Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р. : збірник матеріалів. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/5507.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33677
dc.descriptionНауковий керівник: Ірина Юріївна Єпіфанова – канд. екон. наук, доцентuk
dc.description.abstractСистематизовано теоретичні уявлення про Інтернет-маркетинг та перспективи розвитку Інтернет-маркетингу, виявлено специфіку та ефективність Інтернет-реклами.uk
dc.description.abstractThe theoretical representations about Internet marketing and perspectives of Internet marketing development are systematized, the specificity and effectiveness of Internet advertising is revealeden
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМолодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/5507
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectонлайн комунікаціяuk
dc.subjectІнтернет-рекламаuk
dc.subjectелектронний ринокuk
dc.subjectinformationen
dc.subjectInternet marketingen
dc.subjectonline communicationen
dc.subjectonline advertisingen
dc.subjectelectronic marketen
dc.titleІнтернет-реклама як ефективний маркетинговий інструментuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138
dc.relation.referencesМетодологічні аспекти Інтернет-маркетингу [Текст] : [монографія] / І. Л. Литовченко. — К. : Наукова думка, 2009. — 196 с.uk
dc.relation.referencesКостяєв Р.А. Концепція створення конкурентних переваг із застосуванням можливостей мережі Інтер- нет / Р.А. Костяєв // Проблеми сучасної економіки. – 2013.uk
dc.relation.referencesСтрій, Л.О. Маркетинг ХХІ століття. Концептуальні зміни та тенденції розвитку: монографія [Текст] / Л.О. Стрій; за наук. ред. проф. А.К. Голубєва. – Одеса: ВМВ, 2010. – 320 сuk
dc.relation.referencesШкляєва, Г.О. Інтерактивні маркетингові комунікації у менеджменті підприємства [Електронний ресурс] // Економічний нобелівський вісник. – 2014. – № 1 (7). – С. 513 http://duep.edu/uploads /vidavnitstvo14/ekonomichnij-nobelivskij-visnik-114/7653.pdfuk
dc.relation.referencesИнтернет-маркетинг как эффективный инструмент для увеличения продаж [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.aweb.com.uaru
dc.relation.referencesХолмогоров В. Интернет-маркетинг: [краткий курс] / В. Холмогоров. – [2-е изд.]. – СПб., 2002. – 271 с.ru
dc.relation.referencesЛитовченко І. Л. Інтернет-маркетинг. Навчальний посібник – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 332 с.uk
dc.relation.referencesІнтернет-маркетинг [Електронний ресурс] / Матеріал з Вікіпедії – вільної енциклопедії. Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію