Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСкалецька, М. О.uk
dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.date.accessioned2021-11-09T12:02:43Z
dc.date.available2021-11-09T12:02:43Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationСкалецька М. Організація роботи студентів на інтерактивних заняттях з дисципліни «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка [Електронний ресурс] / М. Скалецька, І. В. Хом’юк // Матеріали конференції «Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020)», Вінниця, 1-3 червня 2020 р. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc20/paper/view/10058.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33798
dc.description.abstractУ роботі описана «нова філософія навчання». Це інноваційний підхід до навчання і виховання майбутніх фахівців у технічних ЗВО – інтерактивні технології. Інтерактивна модель навчання передбачає застосування технологічного підходу і найголовніше – застосування у навчанні сукупності інтерактивних технологій, загальною ознакою яких є принципи інтеракції: багатостороння комунікація, взаємодія і взаємонавчання студентів, кооперована навчальна діяльність з відповідними змінами у ролі і функціях як тих, хто навчається, так і викладачів. Демонструється приклад інтерактивного заняття з теми «Основи метрологічного забезпечення».uk
dc.description.abstractThe work will discuss the new philosophy of learning. This is an innovative approach to the education and upbringing of the young generation in technical universities - interactive technologies. An interactive model of learning involves the application of a technological approach, and most importantly, the application of a set of interactive technologies in learning, the common feature of which are the principles of interaction: multilateral communication, interaction and mutual learning of students, cooperative learning activities with corresponding changes in the roles and functions of those who and so, teachers. An example of an interactive lesson on the topic «Fundamentals of metrological support» and a description of the modes are shown.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали конференції «Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2020)», Вінниця, 1-3 червня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc20/paper/view/10058
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectметоди навчанняuk
dc.subjectметрологіяuk
dc.subjectсертифікаціяuk
dc.subjectмайбутні інженериuk
dc.subjectinteractive technologiesen
dc.subjectteaching methodsen
dc.subjectmetrologyen
dc.subjectcertificationen
dc.subjectfuture engineersen
dc.titleОрганізація роботи студентів на інтерактивних заняттях з дисципліни «Метрологія та інформаційно-вимірювальна технікаuk
dc.typeArticle
dc.relation.referencesБірюкова Н.В. Інноваційні технології у професійному навчанні і вихованні молоді [Електронний ресурс] /Н.В.Бірюкова.- Режим доступу: http://www.vspu.edu.ua/science/work.php?art=5uk
dc.relation.referencesХом’юк І.В. Впровадження інтерактивних технологій у процес викладання фундаментальних дисциплін у технічному ВНЗ / І.В.Хом’юк, В.А.Петрук, В.В.Хом’юк // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К. : ВІКНУ, 2013. – Вип. № 41. – С. 81–85uk
dc.relation.referencesХом’юк І.В. Деякі аспекти впровадження інноваційних технологій у роботу вищого навчального закладу/ І.В.Хом’юк, В.А.Петрук // Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців. Матеріали Міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції 03-04 квітня 2016 року : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Вінницький національний технічний університет [та інш.]. — Вінниця: ВНТУ, 2016. – С.181-184uk
dc.relation.referencesХом’юк І.В. Використання інтерактивних технологій в процесі вивчення векторної алгебри / І.В.Хом’юк // Zbior raportow naukowych «Aktualne naukowe problemy. Pozpatrzenie, decyzja, praktyka» – Warszawa : Wydawca : Sp. z o. o. «Diamond trading tour», 2014. – С. 58–62uk
dc.relation.referencesЧерній Г.В. До питання доцільності використання інтерактивних технологій у вищій школі [електронний ресурс] / Г.В.Черній. - Режим доступу: http://intkonf.orguk
dc.relation.referencesМетрологічне забезпечення вимірювань і контролю : навчальний посібник / [Є. Т. Володарський, В. В. Кухарчук, В. О. Поджаренко, Г. Б. Сердюк]. – Вінниця : Велес, 2001. – 219 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію