Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, В. В.uk
dc.contributor.authorКирилащук, С. А.uk
dc.contributor.authorKhomyuk, V. V.en
dc.contributor.authorKyrylashchuk, S. А.en
dc.date.accessioned2021-11-09T16:04:35Z
dc.date.available2021-11-09T16:04:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationKhomyuk V. V.Formation of the basic level of mathematical competence in mathematics lessons in the context of developmental learning [Text] / V. V. Khomyuk, S. A. Kyrylashchuk // Pedagogical and psychological science and education: transformation and development vectors : сollective monograph. – Venice, Italy, 2021. – Vol. 2. – P. 302-321.en
dc.identifier.isbn978-9934-26-084-1
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33835
dc.description.abstractВ дослідженні проаналізовано технології розвивального навчання, які вимагають активного застосування в освітньому процесі та постійного вдосконалення. Проаналізовано основні погляди вітчизняних та зарубіжних науковців щодо дефініції поняття «розвивальне навчання». Підсумовуючи наведені погляди на поняття «розвивальне навчання», авторами запропоновано розглядати розвивальне навчання в контексті вивчення математики як технологію, що поєднує кращі традиційні та інноваційні форми навчання, трансформує структуру й зміст навчання математики, з метою забезпечення школярів можливостями для формування самоосвітньої та математичної компетентностей. На підставі аналізу наукової літератури з проблеми дослідження було визначено такі педагогічні умови: забезпечення творчого підходу в процесі розвивального навчання на уроках математики; організація освітньо-розвивального середовища для виявлення творчих здібностей школярів у творчій навчальній діяльності під час вивчення математики; комплексне застосування вчителем інноваційних технологій з метою розвитку творчих здібностей учнів, що допомагають моделювати освітній процес. Наголошено, що визначені педагогічні умови взаємопов’язані та доповнюють одна одну, тільки комплексна їх реалізація сприятливо впливатиме на розвиток творчих здібностей школярів у процесі розвивального навчання на уроках математики. Презентовано досвід реалізації ідей розвивального навчання на уроках математики у Подільському науково-технічному ліцеї для обдарованої молоді (м. Вінниця). Авторами використано різноманітні форми та прийоми для розвитку творчих здібностей учнів на уроках математики у процесі розвивального навчання. Визначено, що основне завдання вчителя на уроці математики в контексті розвивального навчання – формувати в учнів діяльність навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherCa' Foscari University of Veniceen
dc.relation.ispartofPedagogical and psychological science and education: transformation and development vectors . Vol. 2 : 302-321.en
dc.titleФормування базового рівня математичної компетентності на уроках математики в контексті розвивального навчанняuk
dc.title.alternativeFormation of the basic level of mathematical competence in mathematics lessons in the context of developmental learningen
dc.typeMonograph


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію