Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРатушняк, О. Г.uk
dc.contributor.authorКлопська, В. Д.uk
dc.date.accessioned2021-11-12T08:09:13Z
dc.date.available2021-11-12T08:09:13Z
dc.date.issued2021uk
dc.identifier.citationРатушняк О. Г. Збутова стратегія управління підприємством [Електронний ресурс] / О. Г. Ратушняк, В. Д. Клопська // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2021/paper/view/11953.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33916
dc.description.abstractВ статті наведено основні проблеми, які виникають при розробці збутової стратегії підприємства. Розглянуто формування ефективної системи стратегічного управління збутовою діяльністю підприємства через основні функції менеджменту такі як: планування, організація, мотивація, контроль. Запропоновані основні рекомендації щодо покращення управління збутовою стратегією підприємства.uk
dc.description.abstractThe article presents the main problems that arise when developing a sales strategy of the enterprise. The formation of an effective system of strategic management of sales activities of the enterprise through the main functions of management such as: planning, organization, motivation, control. The main recommendations for improving the management of sales strategy of the enterprise are offered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький національний технічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали L Науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2021/paper/view/11953
dc.subjectстратегія підприємстваuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectзбутова стратегія.uk
dc.subjectenterprise strategyen
dc.subjectsalesen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsales strategyen
dc.titleЗбутова стратегія управління підприємствомuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8.012.2: 338.24.01uk
dc.relation.referencesАнсофф И. Стратегическое управление.М.: Экономика, 1989. 519 сru
dc.relation.referencesБаркан Д.И.. Управление сбытом [Текст] : учеб. пособие / Д.И.Баркан ; С.-Петерб. гос. ун-т, Фак. менеджмента. - СПб. : СПбГУ, 2003. - 343 c.ru
dc.relation.referencesГуржій Н. Г. Теоретико-методичні аспекти стратегічного управління збутовою діяльністю підприємства. Віник економіки транспорту і промисловості. 2014. № 45. С. 159-163.uk
dc.relation.referencesКолыванов В.Ю., Гаджиев Г. М., Жукова Э. В. Теоретические основы стратегического управления развитием строительных предприятий. URL: http://www.rppe.ru/wpcontent/uploads/2011/05/kolyvanov-v-y-gadzhiev-gmzhukova-ev.pdfru
dc.relation.referencesНовиков Д.А. Методология управления. М.: Либроком, 2011. 128 с.ru
dc.relation.referencesБелявцев М. И., Какодей А. А. Исполльзование маркетинговых стратегий управления сбытом на промышленных предприятиях. Вісник Хмельницького національного технічного університету. Економічні науки. 2010. №1. Т. 1. С. 163-165.ru
dc.relation.referencesПроволоцька, О. М. Управління збутом промислової продукції в комплексі маркетингу: автореф. дис.... канд. екон. наук: спец. 08.06.01. Київ, 2003. 20 с.uk
dc.relation.referencesС.Шпилик. Управління збутовою діяльністю підприємства. Галицький економічний вісник. 2012. №4(37). С.88-95uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію