Дослідження методів оптимізації ігрових рушіїв action ігор мобільних додатків
Автор
Самарасінгхе, Д. С. В.
Рейда, О. М.
Дата
2023Metadata
Показать полную информациюCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1337]
Аннотации
Розроблено asset PoolManager для Unity3D, який призначений для оптимізації використання ресурсів системи. Основну оптимізацію яку виконує asset є фрагментація пам’яті. Призначення PoolManager полягає у створенні масиву об’єктів готових до використання в роботі програми. Принцип роботи якого полягає в тому, що заповнюється масив потрібних об’єктів до початку основної роботи програми, по заданим параметрам, та звертається до них в разі потреби. Створені об'єкти знаходяться в режимі вимкнення, такі об’єкти не потребують повторної ініціалізацій при їх використанні тобто при необхідності об’єкта, система не використовує пам'ять для його створення, а робить запит до PoolManager який виводить об’єкт з режиму вимкнення та видає його в користування програмі. Даний підхід вирішує проблему фрагментації пам'яті, яка ускладнює пошук вільних суміжних областей пам'яті а також надмірною витратою тактів процесора на операцій створення та знищення об'єктів.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38721