Штучний інтелект в освіті: зміна парадигми
Автор
Луценко, Р. С.
Озерова, К. О.
Дата
2024Metadata
Показать полную информациюCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1337]
Аннотации
В публікаціїї розглядається інтеграція штучного інтелекту (ШІ) в освітній процес та її вплив на роль
вчителя. Зазначається, що сучасний вчитель використовує ШІ як допоміжний інструмент для адаптації
навчального матеріалу до індивідуальних потреб студентів. Основний акцент робиться на розвитку
критичного мислення та творчості. Публікація описує виклики використання ШІ в освіті, зокрема збереження
балансу між технологією та людською взаємодією, конфіденційністю та етикою використання студентів.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43223