Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛуценко, Р. С.
dc.contributor.authorОзерова, К. О.
dc.date.accessioned2024-09-03T19:44:46Z
dc.date.available2024-09-03T19:44:46Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЛуценко Р. С., Озерова К. О. Штучний інтелект в освіті: зміна парадигми. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/19927/16511.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43223
dc.description.abstractВ публікаціїї розглядається інтеграція штучного інтелекту (ШІ) в освітній процес та її вплив на роль вчителя. Зазначається, що сучасний вчитель використовує ШІ як допоміжний інструмент для адаптації навчального матеріалу до індивідуальних потреб студентів. Основний акцент робиться на розвитку критичного мислення та творчості. Публікація описує виклики використання ШІ в освіті, зокрема збереження балансу між технологією та людською взаємодією, конфіденційністю та етикою використання студентів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький національний технічний університетuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectосвітні технологіїuk_UA
dc.subjectвикладанняuk_UA
dc.subjectвчителіuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectіндивідуалізаціяuk_UA
dc.subjectконфіденційність данихuk_UA
dc.subjectетикаuk_UA
dc.subjectвикликиuk_UA
dc.subjectсучасна педагогікаuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.subjectтехнологічні тенденціїuk_UA
dc.titleШтучний інтелект в освіті: зміна парадигмиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc378:004.8


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію