Дослідження на фазовій площині процесу засвоєння програми навчальної дисципліни здібним студентом
Автор
Мокін, Б. І.
Писклярова, А. В.
Мокіна, Ю. В.
Дата
2011Metadata
Показать полную информациюCollections
Аннотации
За допомогою математичних моделей, синтезованих на фазовій площині, здійснено дослідження
процесу засвоєння програми навчальної дисципліни здібним студентом.
Побудовано фазові траєкторії процесу засвоєння здібним студентом програми навчальної
дисципліни за допомогою викладача та самостійно.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/view/243
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4634