Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorФаренюк, А. М.uk
dc.contributor.authorЖуков, О. А.uk
dc.contributor.authorZhukov, O. A.en
dc.date.accessioned2025-10-03T07:42:01Z
dc.date.available2025-10-03T07:42:01Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationФаренюк А. М., Жуков О. А. До питання проектування електроприводу перонного автобуса на електротязі // Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2025/paper/view/23484.uk
dc.identifier.isbn978-617-8132-48-8
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49489
dc.description.abstractПеронні автобуси є важливою частиною аеропортової інфраструктури, що забезпечує швидке та комфортне перевезення пасажирів між терміналом і літаком. Одним із перспективних напрямів їх розвитку є перехід на електротягу. Розглянуто основні підходи до проектування електроприводу перонного автобуса на електротязі, зокрема вибір типу електродвигуна, трансмісії та тягової акумуляторної батареї.uk
dc.description.abstractAirport buses are an important part of the airport infrastructure, providing fast and comfortable transportation of passengers between the terminal and the aircraft. One of the promising areas of their development is the transition to electric traction. The main approaches to designing the electric drive of an airport bus on electric traction are considered, in particular the choice of the type of electric motor, transmission and traction battery. The efficiency of using lithium-ion batteries and the possibilities of integrating regenerative braking systems are analyzed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2025/paper/view/23484
dc.subjectперонний автобусuk
dc.subjectелектроприводuk
dc.subjectакумуляторна батареяuk
dc.subjectелектродвигунuk
dc.subjectрекупераціяuk
dc.subjectapron busen
dc.subjectelectric driveen
dc.subjectbatteryen
dc.subjectelectric motoren
dc.subjectregenerationen
dc.titleДо питання проектування електроприводу перонного автобуса на електротязіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc629.423
dc.relation.referencesТімков, О. М., Гладченко, В. С., & Гордієнко, М. М. (2019). Методика розробки математичної моделі електромобіля відповідно до його компонувальної схеми. Технічна інженерія, (2(84), c. 10-15. https://doii.org/10.26642/ten-20192(84)-10-15.uk
dc.relation.referencesM. Ehsani, Modern Electric, Hybrid Electric and Fuel Cell Vehicles: Fundamentals, Theory anndd Design, CRC Press, 2018.uk
dc.relation.referencesБондаренко В.І. Основи електричного привода: навчальний посібник / В.І. Бондаренко, Ю.О. Крисан. – Запоріжжя: ЗНТУ, 2012 – 402 с.uk
dc.relation.referencesБойко С. М., Жуков О. А., Лапіна О. С. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 132096 UA. Науковий твір «Концепція проектування перонного автобуса на електротязі для регіонального аеропорту». Державна організація «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій». Дата реєстрації 16 грудня 2024 р.uk
dc.relation.referencesЕнергетичні ресурси транспортних засобів. Навчальний посібник / С.М. Бойко, І.В. Касаткіна, О.А. Жуков, А.В. Реута, О. С. Лапіна – Варшава: iScience Sp. z.o.o. – 2024 – 319 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію