Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСеменюк, М. В.uk
dc.date.accessioned2016-04-20T18:43:04Z
dc.date.available2016-04-20T18:43:04Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationСеменюк М. В. Реєстраційно-аналітичний комплекс МСЕК [Електронний ресурс] : [презентація] / М. В. Семенюк ; Вінницький національний технічний університет ; Центр післядипломної освіти ; Кафедра обчислювальної техніки. - Електронні текстові дані (1 файл: 4,14 Мбайт). - [Вінниця, 2016]. - Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9574
dc.descriptionКерівник : к.т.н., доц. Цирульник С. М.uk
dc.description.abstractДипломна робота присвячена аналізу проектування баз даних, а також висвітленню методів побудови форм і звітів на прикладі побудови програми ведення електронної документації медико-соціальна експертна комісія, створено необхідну систему керування цією базою даних (АРМ «МСЕК−Реєстратор»). У дипломній роботі розглядаються загальні питання інформаційної системи, баз даних різних моделей, принципи організації текстових, мережних і реляційних баз. В розробленій системі керування базою даних було створено зручний головний інтерфейс, який дає можливість обирати необхідний рівень доступу до даних, корегувати довідники, формувати звітну документацію. Маючи відповідний рівень доступу користувач, з базовою підготовкою, може змінити налаштування під необхідне робоче місце. Також було розроблено схему бази даних, таблиці, форми, звіти та довідники АРМ «МСЕК−Реєстратор». Подані приклади застосування об’єктів бази даних.uk
dc.description.abstractДипломная работа посвящена анализу проектирования баз данных, а также освещению методов построения форм и отчетов на примере построения программы ведения электронной документации медико-социальная экспертная комиссия, создана необходимая систему управления этой базой данных (АРМ «МСЭК-регистратор»). В дипломной работе рассматриваются общие вопросы информационной системы, баз данных различных моделей, принципы организации текстовых, сетевых и реляционных баз. В разработанной системе управления базой данных был создан удобный главный интерфейс, который дает возможность выбирать необходимый уровень доступа к данным, корректировать справочники, формировать отчетную документацию. Имея соответствующий уровень доступа пользователь, с соответствующей подготовкой, может изменить настройки под необходимым рабочее место. Также была разработана схема базы данных, таблицы, формы, отчеты и справочники АРМ «МСЭК-Регистратор». Представленные примеры применения объектов базы данных.ru
dc.description.abstractThesis is devoted to analysis of database design and methods of construction coverage forms and reports an example of building maintenance program electronic documentation of medical-social expert commission, established management system required by this database (AWS «MSEK Registrar"). In the thesis work deals with general issues of information systems, databases, different models, principles of text, network and relational databases. In developed database was created convenient main interface that makes it possible to choose the desired level of access to data, correct directories, generate reporting documentation. With the appropriate user access level of relevant training can easily change the settings when necessary workplace. It was also developed a database schema, tables, forms, reports and guides ARM "MSEC Registrar." The presented examples of database objects.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subject7.05010201
dc.subjectкомп'ютерні системи та мережіuk
dc.titleРеєстраційно-аналітичний комплекс МСЕКuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail
Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію