Будівельно-акустичні засоби зниження транспортного шуму автомагістралей
Author
Петрук, В. Г.
Васильківський, І. В.
Тищенко, О. О.
Кватернюк, С. М.
Петрук, В. Г.
Васильковский И. В.
Тищенко, О. О.
Кватернюк, С. М.
Petruk, V. G.
Vasilkivskiy, I. V.
Tishchenko, O. O.
Kvaternyuk, S. M.
Date
2006Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Рівень вуличних шумів визначається інтенсивністю, швидкістю руху, складом транспортного потоку, архітектурно-планувальним рішенням (профіль вулиці, щільність забудови, стан покриття дороги, наявність зелених насаджень тощо). Кожний із цих факторів здатний змінити рівень транспортного шуму до 10 дБА. Дія шуму на організм людини не обмежується тільки дією на органи слуху. Подразнення шумом передається в центральну й вегетативну нервову систему, а через неї впливає на внутрішні органи, призводячи до різних змін в їхньому функціональному стані. Уровень уличных шумов определяется интенсивностью, скоростью движения, составом транспортного потока, архитектурно-планировочным решением (профиль улицы, плотность застройки, состояние покрытия дороги, наличие зеленых насаждений и т.п.). Каждый из этих факторов способен изменить уровень транспортного шума до 10 дБА. Действие шума на организм человека не ограничивается только воздействием на органы слуха. Раздражение шумом передается в центральную и вегетативную нервную систему, а через нее воздействует на внутренние органы, приводя к различным изменениям в их функциональном состоянии. The level of street noise determined by the intensity, speed, traffic composition, architectural and planning decisions (street profile, density, road surface condition, presence of green spaces, etc.). Each of these factors can change the level of traffic noise to 10 dBA. Effects of noise on humans is not just limited effect on hearing. Irritating noise transmitted to the central and autonomic nervous system, and through it affects the internal organs, leading to various changes in their functional state.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/1115