Особливості управління маркетинговою інформацією виробничого підприємства
Abstract
У роботі проаналізовано теоретичні та методологічні аспекти управління маркетинговою інформацією виробничого підприємства. Досліджено ретроспективний та сучасний стан проблеми забезпечення ефективного управління маркетинговою інформацією на вітчизняних підприємствах. Досліджено взаємозв’язок рентабельності підприємства із системою ефективного управління маркетинговою інформацією. Проаналізовано методи аналізу інформації та система маркетингового дослідження підприємства. The theoretical and methodological aspects of managementof productive enterprise marketing informatio n are inprocessanalysed. The retrospective and modern state of problem ofproviding of effective managemen t marketing information isinvestigational on domestic enterprises. Intercommunicationof profitability of ente rprise is investigational with the systemof effective management marketing information. It isanalysed method s of analysis of information and system ofmarketing research of enterprise.
URI:
http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/611
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11178