• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • XLV НТКП ВНТУ (2016)
  • XLV НТК факультету менеджменту (2016)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • XLV НТКП ВНТУ (2016)
  • XLV НТК факультету менеджменту (2016)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Науково-теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємстві

Author
Кагляк, О. О.
Date
2016-03
Metadata
Show full item record
Collections
  • XLV НТК факультету менеджменту (2016) [147]
Abstract
Проведено наукові дослідження щодо ефективності маркетингових комунікацій на вітчизняних підприємствах. Виділено основні інструменти маркетингової комунікаційної діяльності, а також проведено ґрунтовні дослідження щодо їх пріоритетності методом експертних оцінок. Обгрунтовано науковий інструментарій у системі комунікаційного маркетингу на підприємствах.SCIENTIFIC RESEARCH THEORETICAL BASICS MARKETING COMMUNICATION PROCESSES ARE ON ENTERPRISE Researches on the effectiveness of the marketing communications were pursued in the domestic companies. There were found the main tools of marketing communication activity and they also did the ground inverstigations about their priority by the method of expert grades. Researches tools were grounded in the marketing communications system in companies.
 
domestic companies. There were found the main tools of marketing communication activity and they also did the ground inverstigations about their priority by the method of expert grades. Researches tools were grounded in the marketing communications system in companies.
 
URI:
http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/124
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11229
View/Open
48.pdf (376.1Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ