Формування та удосконалення маркетингової стратегії розвитку підприємства (на прикладі ПАТ «САН ІнБев Україна»)
Abstract
В дипломній роботі розглянуто теоретико-методичні та прикладні аспектиформування та удосконалення маркетингової стратегії розвитку підприємства. В першому розділі розкрита сутністьмаркетингової стратегії, основні види, етапи та підходи до розробки, а також розглянуті існуючі методичні засади оцінювання ефективності маркетингової стратегії. В другому розділі наведенохарактеристику ПАТ «САН Інбев Україна», проаналізовано загальні показники фінансово-господарської діяльності підприємства та здійснено оцінювання маркетингової стратегії. В третьому розділі визначено пріоритетні напрямки формування маркетингової стратегії розвитку ПАТ «САН Інбев Україна»,заходи удосконалення існуючої маркетингової стратегіїрозвитку підприємства. Operari theoretica et practica in thesim methodi rationem venalicium militarium-re emendationem. In prima ostendit venalicium militarium essentia, basic figura occurrit evolutionis gradus, et recense venalicium Insidijs efficaciam aestimandum esse fundamenta methodi. Secundo AS «SUN InBev Ukraine» effingit et oeconomicos altiore perficientur revocamus financial venalicium militarium peragatur. In sectione tertia per prioritatem directions concludendi de venalicium militarium AS «SUN InBev Ukraine» metitur improving existing ipsum consilio et undè.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11520