Філософські аспекти екологічної свідомості, науки і освіти, виховання і культури
Author
Петрук, В. Г.
Звуздецька, Н. С.
Петрук, Р. В.
Петрук, В. Г.
Звуздецкая, Н. С.
Петрук, Р. В.
Petruk, V. G.
Zvuzdetska, N. S.
Petruk, R. V.
Date
2008Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Аналізуючи антропологічну кризу, що постала перед людством на зламітисячоліть у всіх проявах, глобалісти акцентують увагу на необхідностіподолання віковічного людського егоїзму, невігластва, безтурботності,ринкової стихії та непрофесіоналізму й безвідповідальності політиків. Кожназ цих фундаментальних проблем має більш ніж очевидний екологічнийконтекст. У зв’язку з цим набуває надзвичайної актуальності проблемаформування екологічної компетентності, екологічної свідомості людини ΧΧІстоліття. Анализируя антропологический кризис, стоящей перед человечеством на зламитисячолить во всех проявлениях, глобалисты акцентируют внимание на необхидностиподолання извечного человеческого эгоизма, невежества, беззаботности, рыночной стихии и непрофессионализма и безответственности политиков. Каждая из этих фундаментальных проблем имеет более чем очевиден екологичнийконтекст. В связи с этим приобретает чрезвычайную актуальность Проблема формирования экологической компетентности, экологического сознания человека ΧΧИстолиття. Analyzing anthropological crisis that humanity faces in zlamitysyacholit in all forms, globalists focus on neobhidnostipodolannya everlasting human selfishness, ignorance, carelessness, market forces and unprofessional and irresponsible politicians. Kozhnaz these fundamental problems is more than obvious ekolohichnyykontekst. In this connection takes extreme urgency problemaformuvannya environmental competence and environmental consciousness ΧΧI century.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/1165