Шляхи підвищення продуктивності анізотропної фільтрації
Аннотации
При візуалізації графічних сцен, що потребують високого ступеня реалістичності, використовують текстури, які накладають на графічні об’єкти. Сьогодні при текстуруванні широко використовується анізотропна фільтрація, яка дозволяє більш точно визначати кольори пікселів, які відповідають елементам текстури. Це найбільш якісний метод текстурування. На відміну від ізотропних видів фільтрації (білінійна та трилінійна) використовується проекція пікселя на текстурну поверхню. При анізотропної фільтрації проекція пікселя на поверхню текстури розглядається як витягнутий еліпс.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11664